Citat:
Ursprungligen postat av
shakta
Vad bra, då kan väl du moraliskt sett föregå med gott exempel och hålla upp ditt pass bredvid dig med denna tråd i bakgrunden när du tar kort innan du tycker att andra ska vara öppna på Flashback. Vi är alla nyfikna på vem du är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Helosan2
Du ju själv anonym med ditt nick så...ja du ser ju hur absurt det blir.
Som det är nu på Flashback och i mitt liv, så skulle jag inte berätta vem jag är i verkligheten. Många av Flashbacks användare är väldigt aggressiva och avskyr (andras) yttrandefrihet, och det kan därför gå illa för en om man berättar vem man är.
Och den här tråden är främst till för att reda ut varför användare på Flashback vill vara anonyma, bla så att man kan undvika att skriva sådant som gör att människor vill skada en, och så att man kan hitta sätt att slippa vara anonym och kan vara öppen med sina åsikter i verkligheten.
Man kan ju börja om från början med ett nytt konto, och då vara öppen med vem man är i verkligheten och inte berätta vem man var innan på Flashback.
Men om alla, eller en stor del, av Flashbacks användare skulle komma överens om att bryta sin anonymitet samtidigt, och dessutom lova att skydda varandra mot trakasserier och våld, då kan jag tänka mig att ställa upp på det.