2020-08-27, 17:06
Medlem
Så nu är han tillbaka!
Citera
2020-09-08, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Går mycket rykten om hans förflutna, finns de på internet som påstås kunna koppla honom till diverse forum där han postat hemskheter.

Jag personligen tycker om kanalen och har kollat alla klipp.
Vad för slags rykten?

Det verkar mer regel än undantag att folk hittar på absurda historier om kända personer. Hör till rollen, så att säga.
Citera
2020-09-10, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
Vad för slags rykten?

Det verkar mer regel än undantag att folk hittar på absurda historier om kända personer. Hör till rollen, så att säga.

Våldtäkt har jag för mig, i England om jag minns rätt. Du får kolla upp det på YouTube, det fanns bevis till någon grad men minns inte detaljer.

Sök bara på Bald And Bankrupt exposed osv
Citera
2020-09-13, 02:05
Medlem
Citat:
Våldtäkt har jag för mig, i England om jag minns rätt. Du får kolla upp det på YouTube, det fanns bevis till någon grad men minns inte detaljer.

Sök bara på Bald And Bankrupt exposed osv
Det där är väl ganska grova anklagelser ändå?
Citera
2020-09-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
Det där är väl ganska grova anklagelser ändå?

Håller helt med. Hade slutat kolla om det fanns något konkret bevis. Det är ganska vagt men du får kolla och avgöra själv
Citera
2020-09-15, 12:16
Medlem
Citat:
Håller helt med. Hade slutat kolla om det fanns något konkret bevis. Det är ganska vagt men du får kolla och avgöra själv
Jag googlade runt och fann mig en artikel, men fallet är så luddigt att det är svårt att avgöra. Vet inte riktigt vad jag ska tro.

Någon tillit får man ha för domstolar och rättssystem iallafall. Jag kommer fortsätta uppskatta hans videor, då de är separata från hans privatliv.
Citera
2020-11-30, 11:14
Medlem
MolotovEscobars avatar
Stämmer anklagelserna mot vloggaren Bald and Bankrupt?

Jag har ganska länge följt vloggaren Bald and Bankrupt. Tycker överlag att hans material är intressant och underhållande. Det verkar dock finnas ganska mycket anklagelser mot honom runt om på internet.

De flesta anklagelserna bygger, om jag förstått det rätt, på att en användare på ett internetforum påstås vara Bald and Bankrupt. Det pratas om rätt vidriga och allvarliga brott som våldtäkt och sexturism.

Här är någon slags sammanställning jag hittade:
https://www.reddit.com/r/BaldAndBald...f_summary_and/

Flashback har många bra detektiver! Vad tror ni om den här mannen och anklagelserna?
Citera
2020-12-07, 14:24
Medlem
MolotovEscobars avatar
Kom igen nu Flashback!
Citera
2020-12-07, 19:16
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolotovEscobar
Jag har ganska länge följt vloggaren Bald and Bankrupt. Tycker överlag att hans material är intressant och underhållande. Det verkar dock finnas ganska mycket anklagelser mot honom runt om på internet.

De flesta anklagelserna bygger, om jag förstått det rätt, på att en användare på ett internetforum påstås vara Bald and Bankrupt. Det pratas om rätt vidriga och allvarliga brott som våldtäkt och sexturism.

Här är någon slags sammanställning jag hittade:
https://www.reddit.com/r/BaldAndBald...f_summary_and/

Flashback har många bra detektiver! Vad tror ni om den här mannen och anklagelserna?

Jag har inte läst några misstänkta inlägg på något forum.

Att han är intresserad av flickor kan jag väl tänka mig, men jag ser ju inget fel med det heller.
Varför ska man inte få ragga när man reser?

Jag tror nog att både han och norrmannen (Harald Baldr)
Har som prio 1 att dra in stålar, sedan så finns det andra "vänner" som syns ibland och dessa lyser det sex-turister om.
Det finns någon video där han reser till landsbygden i Philippinerna och träffar en gammal vän som är vit, fet, typ 43år och "gift" med någon 18årig philippinska som bor i en liten hydda med sin familj.

Hon är snygg, ung och urfattig.
Han är ful, gammal och i Philippinerna rik.

Men jag tror som sagt att Bald gör detta för att sälja sin bok/böcker och tjäna pengar.

Senast redigerad av välkommenti bup 2020-12-07 kl. 19:24.
Citera
2020-12-09, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Jag har inte läst några misstänkta inlägg på något forum.

Att han är intresserad av flickor kan jag väl tänka mig, men jag ser ju inget fel med det heller.
Varför ska man inte få ragga när man reser?

Jag tror nog att både han och norrmannen (Harald Baldr)
Har som prio 1 att dra in stålar, sedan så finns det andra "vänner" som syns ibland och dessa lyser det sex-turister om.
Det finns någon video där han reser till landsbygden i Philippinerna och träffar en gammal vän som är vit, fet, typ 43år och "gift" med någon 18årig philippinska som bor i en liten hydda med sin familj.

Hon är snygg, ung och urfattig.
Han är ful, gammal och i Philippinerna rik.

Men jag tror som sagt att Bald gör detta för att sälja sin bok/böcker och tjäna pengar.
Du pratar om Tim K https://www.youtube.com/channel/UCGy...TTHa9pc_VlZXfA
Citera
2020-12-11, 10:52
Medlem
Tittade på hans film om Bolivia och kan direkt säga att han är en posör av rang. Bolivia är ett jävla pissland överlag men oerhört snälla och trevligt folk. Svårt att känna sig otrygg någonstans där om det inte är upplopp.

Det är militären och polis som man ska vara rädd för där.
Citera
2020-12-11, 11:06
Medlem
Dan88s avatar
Jag har följt Bald and Bankrupt ett tag, gillar hans videos speciellt från östeuropa och indien.

Ett av mina favoritklipp när han besökte ett zigenar område i Slovakien: https://www.youtube.com/watch?v=cG4aYsvgchA&t=547s

Harald Baldr är en annan youtuber med samma stil i hans videos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in