Du söker Pierre Dahlander eller ska vi säga "Snoken"
Om du menar den svenska TV serien Snoken, så spelades ju huvudrollen av Sven-Åke Gustavsson. Ser vid en liten titt att Pierre Dahlander var med i en mindre roll i nåt avsnitt av snoken.
Om du menar den svenska TV serien Snoken, så spelades ju huvudrollen av Sven-Åke Gustavsson. Ser vid en liten titt att Pierre Dahlander var med i en mindre roll i nåt avsnitt av snoken.
Så är det, en liten liten roll i snoken! Det var Pierre som lekte boxare på KB festen
Skadad i handen- Jag frågade vad han höll på med. Sedan smällde det och allt blev svart. Nästa sak jag minns är att jag såg mig själv i spegeln, alldeles blodig i ansiktet, säger han.
En kompis till honom försökte avvärja slaget och blev då själv skadad i handen. Här vill åklagaren att skådespelaren döms för vållande till annans skada. Dom avkunnas 10 maj.
"Malmö tingsrätt dömde skådespelaren till villkorlig dom och 120 timmars samhällstjänst.
Skådespelaren ska dessutom betala 10850 kronor i skadestånd till 28-åringen."
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!