• 1
  • 2
2020-06-27, 07:11
Medlem
FakeDoorsForSales avatar
En fråga har gäckat mitt medvetande de senaste dagarna av min vakna tid. Bögar (homosexuella män) borde ha mer analsex än heterosexuella personer och lesbiska/bi kvinnor.

Så utifrån det antagandet undrar jag om bögar är överrepresenterade bland personer som har hemorrojder. Bögar på Flashback, vad säger ni? Finns det en uppfattning och/eller statistik från t.ex. RFSL?
Citera
2020-06-27, 07:11
Medlem
Hamsterbolls avatar
Varför skulle analsex ge hemorrojder?
Citera
2020-06-27, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Precis det där går fan inte ihop och det vet både du och jag.
Citera
2020-06-27, 07:26
Medlem
SmyghukareNs avatar
Läste ett inlägg från en läkare som var med USA vid deras krig i Irak.

Hade då flera soldater som just fick anala besvär, bland annat då med hemorrojder.

Orsaken visade sig vara att många soldater var bögar, hade sex ute i torra öknen under fältmässiga förhållanden och utan glidmedel.

Så ja borde vara en naturlig del av den livsstilen, detta då en viss kroppsdel används på ett sätt som kanske helt inte var tänkt från början.
Citera
2020-06-27, 07:30
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN

Hade då flera soldater som just fick anala besvär, bland annat då med hemorrojder.

Orsaken visade sig vara att många soldater var bögar, hade sex ute i torra öknen under fältmässiga förhållanden och utan glidmedel.

Så ja borde vara en naturlig del av den livsstilen, detta då en viss kroppsdel används på ett sätt som kanske helt inte var tänkt från början.

Fast bögars livsstil är knappast ökensex? De använder nog glidmedel.
Citera
2020-06-27, 07:32
Bannlyst
Nej men de kan få tarmlossning, tarmen ramlar liksom ut en bit.
Citera
2020-06-27, 07:39
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Fast bögars livsstil är knappast ökensex? De använder nog glidmedel.

Ensam i en fientlig öken under främmande stjärnhimmel, låter romantiskt tycker jag.

Hursomhelst konstaterades just i det fallet att hemorrojderna orsakades av torrknull utan glidmedel.

Detta då glidmedel saknades i den utrustning som soldaterna hade med sig, kanske numera åtgärdat.
Senast redigerad av SmyghukareN 2020-06-27 kl. 07:42.
Citera
2020-06-27, 07:42
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN

Utan trovärdig källa är det bara en skröna.
Citera
2020-06-27, 07:44
Medlem
Engelitzs avatar
Så ni tror inte födan spelade in? Eller att de inte kunde gå på toa när de ville.. Eller att de satt på i en stridsvagn eller postering dygnet runt nästan.. Samma helt genomsvettiga kallingar på sig så det kliade som fan i röven..

Nej naturligtvis hade de amerikanska soldaterna en massa bögsex med varandra.. Flashback logik...
Citera
2020-06-27, 08:38
Bannlyst
Mycket troligt, jag är straight as fuck och har aldrig haft ens en antydan till homorojder.
Citera
2020-06-27, 09:08
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Maken till svagbegåvade individer i tråden är skrämmande .. Fan är ni så jävla pantade att ni tror att rojder beror på analsex..

Skäms era jävla klapparslen.

EDIT: TS är RP för 3e gången .. Ditt jävla mongotroll
Citera
2020-06-27, 09:33
Medlem
Citat:

Trubbigt våld.
Citera
  • 1
  • 2