2020-08-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalzo
Nej det var Jaffar byn, Detta är Yasin byn.
Är Byn vanligt namn i Somaliland?
Citera
Medlem
STORVITHAJs avatar
Räcker dte inte med att starta 1 tråd om nollan? Eller behövs det 10 från dig?
Citera
Medlem
han överdriver inte han är bara tråkig.. finns inge å hämta där

mördare är han nu också
Citera
2020-08-13, 18:05
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helosan2

Nej. Men det är tydligen ett vanligt hittepå att babbeluringar från Rinkeby kallar sig det. Speciellt omusikaliska somalier.
Citera
2020-08-13, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helosan2

Bara ett artistnamn
Citera
2020-08-13, 18:41
Medlem
Citat:
Rapparen Yasin har som ni säkert vet tagit över sveriges musikscen sen han släpptes från häktet. Folk på flashback brukar säga att han är en "värdelös efterbliven somalier" då undrar jag, Har ni ens lyssnat på musiken? Lyssna på denna låt med lyrics på, https://www.youtube.com/watch?v=dwsJhzQNxXo

Han kan rappa och även sjunga som ni hör i denna låt, Är ni helt seriösa när ni säger att han är helt värdelös?

Jag tycker han är bra låtskrivare. Är ingen musikkritiker och kan inte förklara så bra, men han har "det" som artist, konstnärlig talang och kan berätta historier.

Det skulle kunna gå åt helvete ordentligt eller typ riktigt långt åt andra hållet. Jag kan se honom bredda sig och göra andra kreativa saker också med tiden (skrivande, mode, film..?). Men då måste han ju hålla sig från den andra vägen som ofta slutar på riktigt dåliga sätt.
Senast redigerad av TigerKid2 2020-08-13 kl. 18:43.
Citera
2020-08-13, 21:32
Medlem
Hmm, jag respekterar din upfattning om denna artist, men jag måste då säga, efter 20+ års mp3 konsumtion i alla tänkbara genres, att detta är väl ändå väldigt standard modern rap/hiphop/whatever?

Ett rätt svagt beat om du frågar mig? Rätt mumlig enformig rappare? Har dock inte lyssnat något ingående på hans text, då jag stängde av rätt snabbt då jag insåg att det inte var för mig.

Inget som "sticker ut" på något sätt?
Citera
2020-08-13, 22:03
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Rapparen Yasin har som ni säkert vet tagit över sveriges musikscen sen han släpptes från häktet. Folk på flashback brukar säga att han är en "värdelös efterbliven somalier" då undrar jag, Har ni ens lyssnat på musiken? Lyssna på denna låt med lyrics på, https://www.youtube.com/watch?v=dwsJhzQNxXo

Han kan rappa och även sjunga som ni hör i denna låt, Är ni helt seriösa när ni säger att han är helt värdelös?

Du igen med sin jävla reklam? Ja han ät värdelös och det är du också.
Citera
2020-08-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Du igen med sin jävla reklam? Ja han ät värdelös och det är du också.
Vad är det för efterblivna människor som lyssnar på sån här ointelligent musik?

Finns ingen talang bakom det här överhuvudtaget...
Citera
2020-08-13, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akkie24
Nja, när det kommer till lyrik är Roffe Ruff, Hofmästarn och Looptroop Rockers definitivt snäppet vassare.

Hur kan du ens jämföra dessa rappare med Yasin.

Roffe, Hofmästarn & Looptroop är/var tunga på sin tid men att ens nämna dom i samband med Yasin som gör HELT ANNAN musik är fan sjukt. Det är verkligen två världar, helt olika stilar, flows, texter och produktioner. Men s/o till Yasin. Han är riktigt vass och kommer nå långt om fokuset ligger på musiken.
Citera
2020-08-15, 19:45
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Bara ett artistnamn

är dettaget från Rinkeby Husby alltså svenska ordet by
Citera
2020-08-18, 12:09
Medlem
https://www.instagram.com/p/CDFDvMthuqu/ Interessant, Yasin är alltså i en lyxvilla i grekland och så är Dantelindhe från HOV1 där, Ska han göra musik med HOV1?? , Vad tycker ni om låten i bakgrunden? "Behövde inte ta något ansvar, men jag tog på mig rollen, gick in i en rolexbutik, jag sket i fodralet, jag tog på mig rollen."
Här ser man även hans diamanter för över en halv miljon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in