2020-06-29, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt
Ja, frågan riktar sig till tjejer.

Givetvis tröttnar ni på killen efter ett tag och ni känner igen kuken och skulle kunna rita av den om ni så väcktes mitt i natten

Men ! Vad har ni mer för argument att skifta runt och knulla flera olika mer än att kuken känns annorlunda ? Eller är det endast det som spelar roll?

Personlighet kan jag också förstå spelar in, men nu riktar det sig egentligen bara till själva sexet.

Jag skulle aldrig knullat runt. Har testat det och det noll för mig.

Jag vill fördjupa sexlivet ihop med någon. Tillit som växer över tid där ju mer tillit som finns ju bättre sex tillsammans.
Citera
2020-06-29, 21:48
Medlem
Rammsbergs avatar
I denna tråd, precis som i många andra, skriver killar (förmodligen inte kvinnor eller riktiga män) om att kvinnor är slampiga. I andra trådar skriver, förmodligen samma killar, att det är närmast omöjligt att få tag på tjejer, för att de är så kräsna. Något där som inte riktigt stämmer i så fall. Visst, det är tyvärr ett överskot på killar i unga åldrar, vilket är ett problem.(Kanske pga afghaner, unga eller på riktigt i 35-40-årsåldern?)

Kvinnor är inte ett dugg slampigare än förr. Det enda som skiljer är att de idag har bättre möjlighet att bejaka sin sexualitet. Och det är väl bra?
Citera
2020-06-29, 22:16
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
I denna tråd, precis som i många andra, skriver killar (förmodligen inte kvinnor eller riktiga män) om att kvinnor är slampiga. I andra trådar skriver, förmodligen samma killar, att det är närmast omöjligt att få tag på tjejer, för att de är så kräsna. Något där som inte riktigt stämmer i så fall. Visst, det är tyvärr ett överskot på killar i unga åldrar, vilket är ett problem.(Kanske pga afghaner, unga eller på riktigt i 35-40-årsåldern?)

Kvinnor är inte ett dugg slampigare än förr. Det enda som skiljer är att de idag har bättre möjlighet att bejaka sin sexualitet. Och det är väl bra?

Jag har också funderat på den diskrepansen, men tänkt att det kan vara olika killar/män som säger dom olika sakerna?

Dvs dom män som bara vill ligga själva, vill gärna ligga med en frigjord kvinna, medans dom som vill ha en flickvän/hustru inte vill ha en lika frigjord kvinna?
Citera
2020-06-29, 22:24
Medlem
Under dom åren jag gjorde det så var det för att man var kär i någon eller på jakt efter kärlek. Ibland pga tillfällig sinnesförvirring och för mycket alkohol. Ibland för att komma över någon annan och ibland för bekräftelse. Ibland för att det var kul och ibland för att man inte kom på någon bra anledning till varför inte. Ibland för att man inte kunde motstå smickret och uppmärksamheten. Och någon enstaka gång för att vara snäll eller självhat. Men oftast för att man också var kåt och det var lätt.

Men det har nästan aldrig handlat om enbart kuken eller sexet i sig. Dom flesta är ganska lika, det är ingen större skillnad. Så det handlar mer om vem kuken sitter på i kombination med vad som försiggår inne i ens egen hjärna.
Senast redigerad av Poludnitsa 2020-06-29 kl. 22:26.
Citera
2020-06-30, 00:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag har också funderat på den diskrepansen, men tänkt att det kan vara olika killar/män som säger dom olika sakerna?

Dvs dom män som bara vill ligga själva, vill gärna ligga med en frigjord kvinna, medans dom som vill ha en flickvän/hustru inte vill ha en lika frigjord kvinna?

Ja, det är olika användare som skriver dom sakerna. T.ex. den rabiate kvinnohataren WordWarrior skriver att det knullas för LITE i Sverige och att svenska kvinnor är anti-sex.
Citera
2020-06-30, 00:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, det är olika användare som skriver dom sakerna. T.ex. den rabiate kvinnohataren WordWarrior skriver att det knullas för LITE i Sverige och att svenska kvinnor är anti-sex.

Det är en anledning, och det kan ju vara så att vissa kvinnor påstås ligga för mycket, medans andra beskylls för att ligga för lite, än hur man vänder sig idag kan det bli fel, beroende på vem man frågar om en åsikt...

Så var och en bör nog göra som man själv känner för och känner sig tillfreds med, och så får andra tycka vad dom vill helt enkelt

Jag tror, att WW mest tycker att dom kvinnor han finner attraktiva är svåråtkomliga för honom om han inte lockar med något incitament som någon form av gåva, och då är det ju "fel" att dom är så lite intresserad av sex. Men hade just dom kvinnor han lockats av bjudit honom på gratis sex kanske det hade låtit annorlunda?

Om ens omgivning inte stämmer överens med ens önskningar får man kanske överväga att byta omgivning så att man blir mera nöjd helt enkelt? Ingen som tvingar en man att ha sex med en kvinna som haft sex med många män, det är mannens eget val. Och detsamma för en kvinna som har sex med en man som haft många kvinnor,ingen som tvingar en kvinna till det vad jag vet
Citera
2020-07-01, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt
Ja, frågan riktar sig till tjejer.

Givetvis tröttnar ni på killen efter ett tag och ni känner igen kuken och skulle kunna rita av den om ni så väcktes mitt i natten

Men ! Vad har ni mer för argument att skifta runt och knulla flera olika mer än att kuken känns annorlunda ? Eller är det endast det som spelar roll?

Personlighet kan jag också förstå spelar in, men nu riktar det sig egentligen bara till själva sexet.

Det lär väl vara av samma anledning som att killar knullar runt? Eller? Varför inte isf?
Citera
2020-07-01, 10:19
Medlem
Jag känner 0% behov av att argumentera eller försvara mina val i mitt liv. Oavsett vilka val jag gör är det jag som får ta konsekvserna precis som alla andra får ta ansvar för sitt liv.
Citera
2020-07-01, 15:05
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
Kvinnor ser upp till män och vill alltid göra det mannen gör.
Mannen knullar runt - kvinnorna börjar knulla runt.
Mannen får rösta- kvinnorna vill också börja rösta.
Män börjar gå till gymmet- kvinnor börjar gå till gymmet..
Sen fortsätter det sådär
Haha, just det!
Har aldrig tänkt på det från en sådan synpunkt men du verkar ha rätt. De beter sig som barn eller som lillasyster som måste upprepa allt vad storebror gör.
Citera
2020-07-20, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korta-kjolar
Nej det har inte ett skit att göra med att vi ser upp till er!!
Vi har däremot i större utsträckning börjat ta för oss av våra naturliga rättigheter.
Varför skulle jag inte ta chansen att ha sex med någon som jag tänder på ?

Hahaha naturliga rättigheter vad är det

är din naturliga rättighet att män ska ragga upp dig för att du tänder på dem?

Kan tänka mig att du blir värsta ragatan om du blir dissad.
Kvinnor kan inte ta en diss är ju välkänt.
Citera
2020-07-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Du har fel. Det är samma killar och de tror ofta att de ska välja vad de ska använda en kvinna som. "Seriösa" killar ser vanligen somliga tjejer som enbart liggmaterial men klagar på att de inte får träffar osv.
Citera
2020-07-20, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lisagomman
Absolut inte känslig. Har INGEN kontakt med sina känslor. Får panik såfort dom känner något som är lite obekvämt. Ingen tjej jag känner vill ha allt, vi kan börja med att killen har NÅT. En kille som kan få en att skratta, håller god hygien och kan föra sig socialt tycks vara PÅ TOK för mycket begärt idag då nöjer vi oss hellre med kuwwken.
Så du vill att killen ska visa mer känslor än dig själv för att du ska kunna ha lite makt över honom?

Det är ju ditt jobb som kvinna att få honom lite känslosam genom att själv vara det först.

Annars är det ju du som att ligga med en prostituerad som bara är ute efter ens pengar fast i detta fall kuwwken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in