Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
Men är du efterbliven? Du skriver att Henrik och Daniel har misslyckats med hästskjulet eftersom det stack ut spikar. Men varken Henrik eller Daniel har snickrat där, det var ERIK och LINNEA som gjorde hästskjulet. Det är deras fel att uppdraget inte blev godkänt.
Ja, varför ska storbonden gå runt och inspektera uppdragen innan Vincent kommer? Gissa tre gånger din dementa kossa.

orkar inte följa exakt
Sluta kalla mig för dement kossa - fast du kanske är en avdankad tjur? Sluta kalla folk för olika tillmälen det talar bara för låg intelligens ... men det fattar du kanske inte.
Det är väl skit samma - jag orkar inte kolla exakt vem som gjort vad - men Wincent klagade på att spikar stack ut i bygget = ingen belöning. Sedan hade det varit bra om drängarna = icke Storbonde kunde ha gjort korvarna i 3 smaker ... som uppdraget var.
1. Ska man snickra något == INGA spikar ska sticka ut = Punkt! Oavsett vad man har för namn.
2. 3 st olika smaker på korv skulle vara klart varav en skulle vara pärakorv. Om inte drängarna har fattat uppdraget = ingen belöning. ELLER -så har Storbonden inte berättat det = det vet vi inte!
Så sluta bete dig som en drummel när du pratar med mig - ta och kamma till dig - Tack!