Usch en plit! Å en snygg en också, det där lär ju va största runkobjektet på häktet hon jobbar på haha. Lär va många badboys som spelat skinnflöjt till henne.
När har det varit någon kaosbabbe med någonsin ? Jean Pierre ? Mergim? Han killen från Karlskrona förra året ? Verkligen kaos ..... kaos var det med Sebastian Darwin eller vad han hette . Och Christina
När har det varit någon kaosbabbe med någonsin ? Jean Pierre ? Mergim? Han killen från Karlskrona förra året ? Verkligen kaos ..... kaos var det med Sebastian Darwin eller vad han hette . Och Christina
Sen ber jag alla , uppriktigt att inte spoila något utan vänta med att skriva om dagens avsnitt efter att det gått på tv 4 på kvällen, dvs efter kl 20.00.
Alla har inte C more och kan se programmet redan vid midnatt.
Tack
Verkar vara ett glatt gäng, ja!
Inte hittat någon jag gillar ännu, dom är ju ändå 17 deltagare och majoriteten av dom var osynliga i första avsnittet, kan ju tyda på att dom kanske blir kvar ett tag.
Men kan direkt säga att jag inte gillar Dag och Maria.
Potentiell spoiler från facebook:
Maria, Pernilla och Selmir blir nog kvar ett tag iallafall. Maria (Eller Mary som hon kallar sig) la nyligen upp en bild i en farmengrupp på facebook att dom tre var påväg hem från en skidresa.
Spoiler från TV.nu:
Storbonden lär få reda på en twist i dagens avsnitt angående kämpevalen denna veckan! Beskrivningen till torsdagens avsnitt: "Sommarens första kämpeval står för dörren och storbonden har en tuff uppgift då inte bara en utan två förstekämpar ska utses. Valet blir inte lättare när ett brev dyker upp med information som får Farmarna att tänka i nya banor."