Tja!
Undrar en sak.
Jag träffade en kille för ett tag sedan. Han var rätt omogen, yngre än mig och rätt svinig. Är hundra procent säker på att han tog mig för given och inte var beredd på att jag skulle va den som drog.
Han var inte den bästa personen att bilda ett förhållande med om man säger så.
Jag fick nock och det slutade med ett litet bråk över text innan vi helt skiljdes åt och har sedan dess inte pratat.
Dock har jag märkt att han nu börjat ”stalka” mig på instagram där jag är ganska aktiv, eller med andra ord- jag lägger upp mycket på min story.
Det kan på riktigt gå några sekunder så har han kollat. Några minuter/timmar senare har jag kanske lagt upp en ny då är han där igen, direkt.
Jag obsessade lite så under tiden vi träffades. Kollade hans story för att jag var intresserad.
Därför undrar jag om killar också gör det och om det är möjligt att han kanske är down för att ligga igen?
I en ”ask me anything”-story berättade jag att jag älskade katter (någon ställde frågan hund eller katt) efter det dök det upp en katt på hans story...
Han har ingen katt, han har aldrig under tiden vi hängt uttryckt att han gillar djur speciellt mycket så den kändes riktad mot mig.
Aja, hoppas väl bara på att intresset från hans sida ska finnas kvar då mitt börjar komma tillbaka, är bara för stolt för att höra av mig och jag tror inte han vågar riktigt.
Bara något jag ligger och funderar på här ikväll
Vad tror ni?