Flashback bygger pepparkakshus!
2020-07-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KastaHanGomman
Ser att Tessans nya kille var tillsammans med hennes kompis nyss. Då blir det snart mer drama och fejkkonton.
Undrar hur Jimmy känner inför det här. Men han kanske är för gammal för att ha koll facebook. Det var nog mest Tessan som skötte hans innan.

Fick hot ifrån hennes kille men snarare Tessan som skrev för va massa stav fel å jag har gått på samma skola som matte å han kan iaf stava men han har grov adhd
2020-07-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devil31
Fick hot ifrån hennes kille men snarare Tessan som skrev för va massa stav fel å jag har gått på samma skola som matte å han kan iaf stava men han har grov adhd

Hennes nya kille gick i samma klass som Tessan då han va tsm me hennes tjej kompis Maria
Matte blev portad en månad då han först gjorde rasistiska täcken och kastade stearin ljus mot en elev och sen låste in en tjej på toan å begreps sig på henne

Han är nästan lika knäpp i skallen å går på alla tessans lögner
Han ser ut som en luffare precis som Tessan så jaaa det lär komma upp flera hot runt Tessan åh om våldtäkter m.m
2020-07-16, 22:24
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Hennes nya kille gick i samma klass som Tessan då han va tsm me hennes tjej kompis Maria
Matte blev portad en månad då han först gjorde rasistiska täcken och kastade stearin ljus mot en elev och sen låste in en tjej på toan å begreps sig på henne

Han ser ut som en luffare precis som Tessan så jaaa det lär komma upp flera hot runt Tessan åh om våldtäkter m.m
Men det är tre år mellan dem eller hur? MLV är född 1983 tror jag och T 1986. Var det någon klass med flera årskullar i eller har han gått om ett par klasser?
2020-07-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Men det är tre år mellan dem eller hur? MLV är född 1983 tror jag och T 1986. Var det någon klass med flera årskullar i eller har han gått om ett par klasser?

Han var 24 när han gick på forslunda om ja minns rätt han hade hoppa av skolan å sen börja om där igen
2020-07-16, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Gissar det är någon slags särskola det handlar om, särvux tror jag de får gå hur länge som helst typ....
2020-07-16, 23:09
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Gissar det är någon slags särskola det handlar om, särvux tror jag de får gå hur länge som helst typ....
Jo, jag kollade upp det. Är en gymnasiesärskola. Bättre de går där flera år än drälla runt på stan och som i detta fall, ställa till jäkelskap för andra.
2020-07-17, 00:16
Medlem
Citat:

Kasta inte sten i glashus,och låtsas att du är så mycket bättre själv.
Har du vett på att se ren och proper ut alltid?
Hur har du sett ut när det är mer officiella sammanhang som tex på bröllop och begravning?
Du verkar ha en personlig vendetta mot Terese och hennes pojkvänner,du har ju skrivit i de andra trådarna också,nä,sätter ingen större tilltro till det du skriver.
2020-07-17, 01:18
Medlem
Citat:

Visa gärna skärmdump på dom hoten.
2020-07-17, 08:59
Medlem
Både M och T.Är ju av samma skrot och korn.Skulle ni låta varandra vara i fred...Skulle era liv bli mycket lättare.Men de är,väl för mycket att begära.
2020-07-17, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontomassso
Både M och T.Är ju av samma skrot och korn.Skulle ni låta varandra vara i fred...Skulle era liv bli mycket lättare.Men de är,väl för mycket att begära.

Kommer aldrig hända. Till slut orkar man från läktaren inte bry sig längre. De kör sitt sedvanliga race.
2020-07-19, 21:12
Medlem
T har inte blivit skendräktig igen?
2020-07-20, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
T har inte blivit skendräktig igen?

Nä bara det sedvanliga. Stängt och öppnat facebook pga alla IDIJOTER, hon kommer inte in på sin instagram så hon använder en gammal, nån roadtrip med Jimmy. Hennes nya kille som är en stor cuck och fattar noll.
Senast redigerad av KastaHanGomman 2020-07-20 kl. 01:07. Anledning: Stavfel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in