Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2012-10-31, 20:37
  #97
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Kan även rekommendera efter min resa att åka till Priesterweg om ni ska måla lagligt, riktigt fett ställe
Fattar inte varför man bara får måla efter klockan 15, vad är det för dumheter. Då hinner man ju knappt dit vid den här tiden på året.
Var på väg dit sist jag var i Berlin men drog ut på tiden att hitta Overkill, hasch med mera så det blev mörkt så jag hann inte.
Citera
2012-10-31, 22:30
  #98
Medlem
graffsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Fattar inte varför man bara får måla efter klockan 15, vad är det för dumheter. Då hinner man ju knappt dit vid den här tiden på året.
Var på väg dit sist jag var i Berlin men drog ut på tiden att hitta Overkill, hasch med mera så det blev mörkt så jag hann inte.
Äh, bara att hoppa över stängslet ändå. Overkill gillade jag halvt då personalen var riktigt jävla otrevliga.Killen som suckade väldigt högt när jag inte hörde vad han sa på hans mästerliga engelska verkade inte tycka om mig. Men den andra killen var en trevlig prick det.

Någon skrev också att det rullar bara då och då, jag hade då tur att se rull på ungefär en fjärdedel av alla tåg, och utsidor på nästan varenda tåg.
Citera
2012-11-01, 09:18
  #99
Medlem
hehejadus avatar
Skit i Overkill och dra till yard5 istället
Citera
2012-11-10, 21:15
  #100
Medlem
justagrownupkids avatar
Mauerpark famet är tydligen lagligt att måla på sen i somras hörde jag..fet vägg som bör ses om man besöker staden!
Citera
2012-11-11, 00:22
  #101
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehejadu
Skit i Overkill och dra till yard5 istället
Sant sant, killen med en pitbull tatuerad på huvudet på andra sidan gatan är också skön.
Citera
2013-05-29, 13:10
  #102
Medlem
någon som vet några bra ställen om måla på i sommar?
Citera
2013-05-29, 15:14
  #103
Medlem
kun6Sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
någon som vet några bra ställen om måla på i sommar?


Börja med att läsa igenom tråden!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback