• 5
  • 6
2006-05-13, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Det dröjde förvisso två veckor innan det blev offentligt att han skulle sluta, men inofficiellt slutade han omedelbart och lånade inte ut sin röst till några fler avsnitt efter "Trapped in the Closet".´

Lite längre än så. Trapped in the Closet visades 2005-11-16.

För övrigt verkar du inte så intresserad i min åsikt så jag skriver inte den.
Citera
2006-05-14, 08:06
Medlem
Det är något man kan förundras över att ingen ställer motfrågorna. Var på en föreläsning om dyslexi och där föreläsaren hävdade att herr Cruise fortfarande har läshjälp med manus. Det vore ju onödigt om man kan läsa numera. Vore kul om Letterman eller någon annan bara satte ett papper i handen på karln och bad honom läsa. Misstänker starkt att han inte kan det då.
Blir väl som att be Carl Philip att göra detsamma. Därmed inte sagt att det är något fel på att vara dyslektiker.

Men det måste väl gå att maila eller ringa och kolla med Aftonbladet. Fast historien är väl för bra för att de inte skulle ha tryckt den...
Citera
2006-05-14, 10:16
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adthelad
Lite längre än så. Trapped in the Closet visades 2005-11-16.

För övrigt verkar du inte så intresserad i min åsikt så jag skriver inte den.

Lustig sak att säga. "Du" finns ju inte. "Du" är en del av en sekt. Kom tillbaks när du är en fri människa igen - då KAN du ha en åsikt.
Citera
2006-05-15, 00:39
Medlem
Fribbäs avatar
adthelad

Vad har du att säga egentligen om att det kostar pengar (det kostar mycket pengar, om du inte tycker det är du stenrik) att nå ett andligare stadium?
Citera
2006-05-15, 00:45
Medlem
Heinzes avatar
De som vill diskutera om Scientologerna beger sig omgående till Religionsforumet.

Är Aftonbladet köpta av scientoligerna? Vad tror ni? Det är det som ska debatteras här.

//Mod
Citera
2006-05-15, 13:04
Bannlyst
Holy shit!!!! AHHHHH!!! Är Sveriges största kvällstidning uppköpt av scientologerna?!?!?!?!? We're all doomed!!!! AHHH!!!!!

Inte? Nähä? Men skriv inte det då ditt jävla såll.
Citera
2006-05-23, 14:00
Medlem
Tidningen Journalisten tar upp detta i en krönika idag!

http://www.journalisten.se/kronika.a...ticle_Id=11171

Är ju uppenbart ren propaganda som AB gått på, hur kunde Aschberg skriva som han gjorde om ritalindeath.com och "PRiscilla Presleys kommission för mänskliga rättigheter"???
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in