2006-04-26, 20:14
Medlem
Datorn är av slaget Dell Inspiron 510M, dock finns inte denna modell med på dells hemsida och jag hade bara denna dator i mina händer i 5 minuter så jag har inte överdrivet mycket info om den.
Specifikationer:
Intel Petium M735 1.7Ghz MPGA-479
512ram.
60Gb hårdisk.
runt 14" skärm utan döda pixlar.
Enligt en recention jag hittade så skulle det vara något 64mb grafikkort på denna, men ägaren påstog att det var ett Gforce, men det ända som var installerat på grafikkorts fronten var Något Inter ****/**** GM CONTROLLER

Någon annan som har denna dator som kan ge ett svar på denna grafikorts fråga?

Så, slutsats..vad kan denna dator vara värd? själva datorn är fräsh och inga sprickor och likande.

Make your shoots!
Citera
2006-04-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nawks
Datorn är av slaget Dell Inspiron 510M, dock finns inte denna modell med på dells hemsida och jag hade bara denna dator i mina händer i 5 minuter så jag har inte överdrivet mycket info om den.
Specifikationer:
Intel Petium M735 1.7Ghz MPGA-479
512ram.
60Gb hårdisk.
runt 14" skärm utan döda pixlar.
Enligt en recention jag hittade så skulle det vara något 64mb grafikkort på denna, men ägaren påstog att det var ett Gforce, men det ända som var installerat på grafikkorts fronten var Något Inter ****/**** GM CONTROLLER

Någon annan som har denna dator som kan ge ett svar på denna grafikorts fråga?

Så, slutsats..vad kan denna dator vara värd? själva datorn är fräsh och inga sprickor och likande.

Make your shoots!

Hej! Kolla dessa annonser så får du en riktlinje, det är samma dator:

http://www.blocket.se/vi/7940582.htm?ca=23_8_s
http://www.blocket.se/vi/7558198.htm?ca=23_8_s

MVH
Citera
2006-04-28, 09:32
Medlem
Megaforces avatar
Det är alltid lite svårt att jämföra men den modell som DELL säljer idag och som är närmast i prestanda och bestyckning kostar ca 8200 kr inkl moms. Begagnatvärdet på en en maskin som är över ett år ligger då ungefär hälften, dvs ca 4000 kr.

De som försöker sälja dessa maskiner för 6000-8000 kr får nog svårt att få sålt dem. Man får i princip ALLTID räkna med att batteriet behöver bytas och på DELLs hemsida www.dell.se kan man snabbt och enkelt se vad DELL tar för nya batterier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in