• 4
  • 5
2006-04-29, 19:59
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalixus
Det är förbannat tråkigt att vara brevbärare. Jag hade PRAO på Posten en gång i 8:an tror jag det var, och jag har aldrig gjort något så enformigt någonsin.

Dagen ser typ ut såhär: Sortera post, sortera post lite till, dela ut post, äta lunch, sortera post, hålla på att dö av tristess, sortera post och lite mer sortera post.

Visserligen var detta PRAO, men jag såg ingen annan som gjorde något annat än det jag gjorde.

Ha så kul..

Ja ja ja...min plan är givetvis inte att vara brevbärare resten av mitt liv...kanske inte ens kommer att ta jobbet. Dock har jag i dagsläget inget annat erbjudande...men jag får se...kanske stämplar istället
Citera
2006-04-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Det här trådens innehåll har börjat att falla mig mer och mer i smaken ser jag. Jag känner mig mer och mer bekväm i mitt beslut
Faktum är dessutom att jag redan fått ett erbjudande om sysselsättning i sommar, om alla andra arbetsansökningar som jag redan skickat ut skulle skita sig....och denna sysselsättning inbegriper inget mindre än att jobba som BREVBÄRARE
Men vi får väl se....förhoppningsvis får jag något annat som är mer kopplat till min utbildning...men antagligen inte

Brevbärare? Du kommer vara tillbaks i skolbänken nästa termin är jag rädd
Citera
2006-05-05, 21:38
Bannlyst
kavalen

Citat:
Ursprungligen postat av Solstolen
Jag tycker du ska sova på saken. Sen när du vaknar imorgon äter du en redig frukost och går en promenad och rensar skallen.

Sen är det bara bita i det sura äpplet och skriva klart uppsatsen, alla hamnar väl någon gång i en svacka. Det gäller bara att inte ge upp.. Fixar du uppsatsen får du en tia! Istället för att ge mig en tia om du skulle ångra att du hoppade av!

jag har gått många såna promenader men ångrar mig alltid igen, ska jag ta en ny promenad då?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in