2006-04-24, 22:07
Medlem
snäckans avatar
Hej, jag e lite sugen på att göra en tatuering bakom ena örat, den ska va ganska liten, bara 4-5 cm lång och den är en tribal.

Nu undrar jag då om det e någon som har det och vet hur man blir bemött med en sådan tatuering? jag e förövrigt en helt vanlig tjej, ingen punkare eller likande.
Citera
2006-04-24, 22:19
Medlem
Calico Jacks avatar
Gör en räv bakom örat.

I övrigt såg jag en tjej för några dagar sedan som hade en kinesisk tecken bakom örat.
Citera
2006-04-24, 22:42
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snäckan
Hej, jag e lite sugen på att göra en tatuering bakom ena örat, den ska va ganska liten, bara 4-5 cm lång och den är en tribal.

Nu undrar jag då om det e någon som har det och vet hur man blir bemött med en sådan tatuering? jag e förövrigt en helt vanlig tjej, ingen punkare eller likande.

Som tjej är det ju väldigt lätt att bestämma om man vill bli bemött över huvud taget, eftersom du lätt kan täcka över den (förutsatt att du har långt hår, som de flesta tjejer). Annars tror jag inte bemötandet är mer speciellt än bemötandet i övrigt när det gäller tatueringar. Jag tycker du ska köra!
Citera
2006-04-25, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snäckan

jag har själv en bakom varje öra, en lite mindre o en som går en liten bit bit nedanför örat, i och med att jag har töjt mina öron så täcker de dock tatueringarna helt om du ser mig rakt framifrån så det märks egentligen inte så mycket.
Kör hårt, de går ju alltid att dölja med håret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in