Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-04-24, 15:51
Medlem
jonas_d_s avatar
Vilken tycker ni är den bästa färdiga potatissallad man kan köpa i butik och som finns på fler ställe än i en butik, för vissa brukar göra sin egen som i och för sig kan vara god men svår att få tag på om man inte bor i rätt stad.
Citera
2006-04-24, 16:46
Medlem
Emols avatar
rydbergs gourmé potatissallad enligt min åsikt
Citera
2006-04-24, 17:27
Medlem
stRs avatar
Eldorados är i toppklass, annars en som dom gör själva på lokala hemköp med vitlök och ibland gurka, som en tsatsiki potatissallad.
Men eldorados utav dom på burk.
Citera
2006-04-24, 19:45
Medlem
redbull72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Eldorados är i toppklass, annars en som dom gör själva på lokala hemköp med vitlök och ibland gurka, som en tsatsiki potatissallad.
Men eldorados utav dom på burk.

Håller med, Eldorados e kanon, smakar som hemgjord! o billig! Annars ica:s egna hemgjorda.
Citera
2006-04-24, 21:42
Medlem
stRs avatar
Glädjer mig att höra
Jag tycker inte om icas kryddningar i andra varor, tex deras makrill smakade förjävligt. Men ska prova potatissalladen om jag får tillfälle!
Citera
2006-04-24, 22:59
Medlem
Det finns en lågkalori variant av ett märke som är kanon god. Kommer inte ihåg vad märket heter men det är ett rött märke med ett vitt K. Skivad potatis med creme fraiche. Mycket god.
Citera
2006-04-24, 23:14
Bannlyst
Lidls, förmodligen oavsiktligt.

Mycket potatis och lite majonäs för att göra det billigt, vilket gör att man orkar äta mer än två skedar av det!
Citera
2006-04-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhreakaliS
Det finns en lågkalori variant av ett märke som är kanon god. Kommer inte ihåg vad märket heter men det är ett rött märke med ett vitt K. Skivad potatis med creme fraiche. Mycket god.

K-salat

Själv föredrar jag Opes potatissallad (http://www.rydbergs.se/produkter.asp?pId=3&cId=1&pageID=18)
eller den där med crème fraiche (kommer inte ihåg tillverkaren) om man vill ha lite varitation.
Citera
2006-04-25, 00:46
Medlem
Handlar i vanliga fall på ICA, men just potatissallad köper jag utan undantag på konsum/coop. Deras hemmagjorda är fantastisk.
Citera
2006-04-25, 06:11
Medlem
WaRs avatar
Rydbergs tycker jag är god.

Har ni några förslag på vad man kan äta till sin potatissallad, förutom rostbiff?
Citera
2006-04-25, 06:11
Medlem
TheMPGs avatar
köttbullar
Citera
2006-04-25, 07:46
Medlem
Eigenfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Rydbergs tycker jag är god.

Har ni några förslag på vad man kan äta till sin potatissallad, förutom rostbiff?

Vad som helst i nöt/fläsk-väg, både sådant som skall tillagas eller kallt som t.ex. någon salami eller annan korv.

Personlig föredrar jag fransk potatissallad, man känner sig så jävla späckad om man ska trycka i sig vanlig potatissallad som del i ett huvudmål. Men som lite topping på en skinksmörgås funkar den vanliga varianten fint.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in