2006-04-24, 01:27
Medlem
wivalliuss avatar
Våren är här och sommaren närmar sig. Jag har en schyst kavaj som jag tänkte använda lite som jacka med en tjockare tröja under. Vet dock inte vilken tröja jag ska ha under. Är en v-ringad ulltröja ok? Eller ser det för gubbigt ut? Hood-tröja är väl helt ute vad jag förstår sedan 2003 någon gång?

Har ni nåt tips på en snygg, lite tjockare tröja att ha under kavajen?
Citera
2006-04-24, 06:18
Medlem
YoggiBears avatar
Måste säga att jag, personligen, tycker att allt annat än en skjorta under en kavaj blir ganska konstigt, om inte fult.

Man kan naturligtvis använda en väst under, men det kommer att göra att du ser väldigt gubbig ut eller väldigt allvarlig iaf.

/ Vänliga Björnen
Citera
2006-04-24, 08:18
Medlem
Schnyggves avatar
jag skulle nog säga att vilken ulltröja som helst gör sig bra, måste ju inte vara just ull heller men dock inte sweatshirtmatrial om du förstår vad jag menar? Det är min åsikt allafalll!
Citera
2006-04-24, 11:19
Medlem
Zimmes avatar
Annars kan man ju alltid köpa mer av en "jackkavaj". Köpte en för några månader som jag är väldigt nöjd med. Kavajmodell, fast mer utav denimmaterial och ser lite sliten ut (inte mycket dock).
Gör att man kan med lätthet använda den som jacka och, enligt mig, variera vad man har under den väldigt mycket mer än om man har en vanlig kavaj. Personligen tycker jag man ska ha skjorta under en riktig kavaj, men en ulltröja borde också gå alldeles utmärkt, v-ringad eller inte. Mer min personliga åsikt än vad som är "rätt" och "fel" i modevärlden dock.
Citera
2006-04-24, 11:27
Medlem
Subb[a]s avatar
Allting utan en krage tycker jag ser konstigt ut, det skär sig liksom.
Citera
2006-04-24, 14:14
Medlem
Hoodtröja is teh shit.
Citera
2006-04-24, 14:18
Medlem
Valnirs avatar
Ha ha. Jag har gått med Hood tröja under i flera år nu, jävligt trött på det förstås men vem fan orkar bry sig...
Ta på dig en tröja som matchar din kavaj. Sen är det klart!
Citera
2006-04-24, 14:55
Medlem
Dahlberg1891s avatar
En V-ringad grå Lyle and scott tröja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in