2006-04-23, 03:29
Medlem
Hej nu vill min tjej ha romantiskt sex!! Som jag också vill!!
men tänkte om ni här har bra tips på hur jag kan fixa till det Riktigt romantiskt!! Så tänkte jag att det kan bli fler än jag som kan ta nytta av det
Så frågan gäller:
Har ni nå tips för att få romantiskt sex så romantiskt som möjligt!!

alla tips är välkomna
Citera
2006-04-23, 03:31
Medlem
Heinzes avatar
Kör lite klassiskt tema. Massa ljus, lugn o fin musik, ha sex med henne sakta o fint.... lycka till.
Citera
2006-04-23, 03:31
Medlem
666Hates avatar
Tyvärr sysslar inte med sånt...Jag knullar
Citera
2006-04-23, 03:32
Medlem
Mickelonos avatar
Ja du det finns ju alltid ett klassiskt sätt som att tända en massa ljus dämpa belysningen och sätta på lugn romantisk musik och låta kvällen göra sitt.
Ja även mycket smek djupa ögonkontakter och ömma ord oxå såklart.
Citera
2006-04-23, 03:33
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Kör lite klassiskt tema. Massa ljus, lugn o fin musik, ha sex med henne sakta o fint.... lycka till.
Trodde jag inte att du satt på såna kunskaper... Trodde du var oskuld... Där ser man
Citera
2006-04-23, 03:33
Medlem
Citat:

tack för alla svar och tack för det där me lycka till
Citera
2006-04-23, 03:34
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Trodde jag inte att du satt på såna kunskaper... Trodde du var oskuld... Där ser man

Lille gubben, ska vi jämföra våra svarta böcker? Jag tror jag vinner...
Citera
2006-04-23, 03:38
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Lille gubben, ska vi jämföra våra svarta böcker? Jag tror jag vinner...
Muhahahaha...(elakt skratt) Du vet inte vem du myckar med...
Kommer du ihåg den där blonda biffiga killen som alla dina krogragg lämman dig för? Thats my my friend (and enemy)
Citera
2006-04-23, 03:49
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelono
Ja du det finns ju alltid ett klassiskt sätt som att tända en massa ljus dämpa belysningen och sätta på lugn romantisk musik och låta kvällen göra sitt.
Ja även mycket smek djupa ögonkontakter och ömma ord oxå såklart.
Bleh! Det där är ju som att äta ett kilo ost samtidigt som man lyssnar igenom hela diskografin med Journey eller något liknande band... Cheesy!

Istället gäller det ju att fånga äventyret i vardagen... Stick till någon rolig byggnad, exempelvis ett varuhus och göm er där stängningsdags... Sen fördriver ni natten tillsammans med att leka med/sno diverse roliga saker ni hittar... Hitta era barnasinnen på nytt! Och sen om någon städare eller vakt kommer dit, ser er och ringer snuten flyr ni tillsammans och när ni är hemma i säkerhet avslutar ni ert gemensamma äventyr med att ha den sex ni någonsin haft... Det, om något, är väl romantiskt??
Citera
2006-04-23, 03:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Tyvärr sysslar inte med sånt...Jag knullar
Ja, samma här. Töser ska alltid hålla på och fjamsa sig med romantik och mys och pys och kramar. Det absolut bästa sexet är spontant, en bra påblåsning och sen en ren handuk att torka sig med vid sängen.

// Roger P.
Citera
2006-04-23, 03:55
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ja, samma här. Töser ska alltid hålla på och fjamsa sig med romantik och mys och pys och kramar. Det absolut bästa sexet är spontant, en bra påblåsning och sen en ren handuk att torka sig med vid sängen.

// Roger P.
Yes sir...

Surprise sex...
Citera
2006-04-23, 19:23
Medlem
Raros avatar
även kallat våldtäkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera