2006-04-23, 19:27
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raro
även kallat våldtäkt
"Rape is such a harsh word - why not call it surprise sex?" - gammalt flashback uttryck.
Citera
2006-04-23, 19:45
Medlem
Raros avatar
Tänkte på det då jag sa det
Citera
2006-04-23, 19:45
Bannlyst
Börja förspelet med att titta på en fin liten film, varför inte se
Brokeback moutain.
Mysig och fin liten film, bra uppvärmning inför vad som komma skall!
Filmen får er i rätt stämning, efter det föreslår jag att ni går raka vägen in till badkaret där det väntar tända ljus och en liten dikt som du skrivit som handlar om cowboys och din tjej.
Ni ligger nu i badkaret för allmän beskådning, ta nu fram kulan, ja du vet den där kulan som du sparat sedan mellanstadiet.
Rör den sakta runt hennes lår och dra samtidigt en skön line som
"can you feel it, Buffallo Bill has come to life".
Sedan är det bara att improvisera och följa efter vägvisaren så skall du se att det blir en shootout vars klimax ni sent kommer glömma.
Citera
2006-04-23, 20:44
Medlem
Monikas avatar
Om det inte handlar om att din tjej vill ha en upplevelse som gör sig bra att återberätta* utan hon vill uppleva en romantisk sexakt för sin egen skull så handlar det nog mest om ömhet. Älska med henne snarare än knulla. Visa henne att du älskar henne. Smek henne och kyss henne ömt snarare än upphetsat. Fokusera på henne och hennes njutning. Njut av henne som person snarare än kropp.
*Obs, inte att förakta. Jag menar inte att det skulle handla om att skryta för polare, men man kan ha en föreställning om något, t ex en romantisk kärleksstund med tända ljus och rosenblad och sidenlakan och vara nyfiken på hur det skulle kännas för att man tycker att det verkar härligt. Men även om hon vill ha tända ljus tycker jag att du ska ta mitt förslag i beaktning.
Citera
2006-04-23, 21:29
Medlem
Mickelonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Bleh! Det där är ju som att äta ett kilo ost samtidigt som man lyssnar igenom hela diskografin med Journey eller något liknande band... Cheesy!

Istället gäller det ju att fånga äventyret i vardagen... Stick till någon rolig byggnad, exempelvis ett varuhus och göm er där stängningsdags... Sen fördriver ni natten tillsammans med att leka med/sno diverse roliga saker ni hittar... Hitta era barnasinnen på nytt! Och sen om någon städare eller vakt kommer dit, ser er och ringer snuten flyr ni tillsammans och när ni är hemma i säkerhet avslutar ni ert gemensamma äventyr med att ha den sex ni någonsin haft... Det, om något, är väl romantiskt??

Ja det låter ju faktiskt roligt och spännande men man kanske även ska hålla sig till sånt som faktiskt nästan alla klarar av kanske. Personligen är jag e fegis jävel som inte vågar göra såna saker jag hade nog velat om jag vågat men tyvärr e jag e fegskit-tönt så jag får hålla mig till romantik på min egna nivå . Men din idé lät ju häftig och så fast jag ger bara tips om sånt jag själv skulle våga göra.
Citera
2006-04-23, 21:31
Medlem
_killahs avatar
Ut i naturen, i något skogsområde, ha en romantisk picknick... Resten listar du nog ut själv.
Citera
2006-04-23, 22:23
Medlem
Jag får tacka föra alla svar tror min tjej kommer nog få det jävligt Romantiskt kväll
Citera
2006-04-23, 22:44
Medlem
Gasraumoperators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bufffe
tack för alla svar och tack för det där me lycka till
Önskade du dig själv lycka till?
Citera
2006-04-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Om det inte handlar om att din tjej vill ha en upplevelse som gör sig bra att återberätta* utan hon vill uppleva en romantisk sexakt för sin egen skull så handlar det nog mest om ömhet. Älska med henne snarare än knulla. Visa henne att du älskar henne. Smek henne och kyss henne ömt snarare än upphetsat. Fokusera på henne och hennes njutning. Njut av henne som person snarare än kropp.
*Obs, inte att förakta. Jag menar inte att det skulle handla om att skryta för polare, men man kan ha en föreställning om något, t ex en romantisk kärleksstund med tända ljus och rosenblad och sidenlakan och vara nyfiken på hur det skulle kännas för att man tycker att det verkar härligt. Men även om hon vill ha tända ljus tycker jag att du ska ta mitt förslag i beaktning.

det låter som en plan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in