• 8
  • 9
2010-11-10, 01:59
Medlem
biggelss avatar
Euroshopper är väl bäst av de två (eller minst dålig).
Men bara det går att svälja och man blir mätt så är jag nöjd.
Citera
2010-11-19, 14:43
Medlem
CaptainInsane-os avatar
OT: Men jag noterade idag att "serveringsförslaget" på påsen med frysta kycklingfiléer från Eldorado var att man ska servera dem råa
Citera
2010-11-19, 18:21
Medlem
2big4yous avatar
Eldorado blir det till att bojkotta i fortsättningen.
I morse när jag skulle ta fram 2st kycklingfileér för att tina så såg jag på påsen att det var en bild på en moské och det stod "Halalslaktat"!!
Citera
2010-11-19, 18:26
Medlem
har inget Willy's i närheten så jag handlar sällan Eldorados

men för ett par veckor sedan köpte jag på mig lite Risgrynsgröt (färdig) där. den var ingen höjdare. då är Euroshoppers mycket godare
Citera
2010-11-19, 19:47
Moderator
v50s avatar
Provade eldorados chokladkakor som jag tycker är lika bra som marabous fast betydligt billigare 5 kr för en 100g chokladkaka istället för 10-13 kr för motsvarande från marabour

Sedan tycker jag euroshoppers ravioli är helt okey
Citera
2010-11-19, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Eldorado blir det till att bojkotta i fortsättningen.
I morse när jag skulle ta fram 2st kycklingfileér för att tina så såg jag på påsen att det var en bild på en moské och det stod "Halalslaktat"!!

Yepp, billigare kött dessutom än vår. Hela Axfood, Coop och ICA nuemra säljer halal, dessutom till biligare pris. Islamiseringen är ett faktum.
Citera
2010-11-19, 22:04
Bannlyst
Euroshopper har en fruktansvärd bra ravioli, även nachochipsen är skitnice, risgrynsgröten funkar med. Finns andra saker som de också gör bra. Jag tror medlevärdet är ganska nära eldorados märken, fast då anser jag också att Euroshopper har vissa skitsaker och vissa guldsaker, medan eldorado känns mer "even flow"
Citera
2011-03-03, 16:48
Medlem
Feberns avatar
Eldorados mazariner är desto godare än några andra i matbutiken. Glasyren ligger lagom fuktig och fräsch innanför förpackningen. Kostar cirkus 10 kr, för fyra st.

Sedan är chokladen som någon nämnde, såväl billig som god.

Vad berör Euroshopper är deras pyttipanna god om man kryddar den mycket.
Citera
2011-03-04, 14:39
Medlem
Smakade Euroshoppers kycklingfiléer för ett tag sen. Köp ALDRIG den! Hua, säger jag bara. Vattnig och smakar neger. Usch!

Har inte vågat köpa något ur deras sortiment sedan dess. Förutom raviolin, den är grym.
Citera
2011-03-05, 16:15
Medlem
Vem0ths avatar
Coop X-Tra konserver är helt felfria iaf. den simpla färdigmaten. Ravioli/Bolognese är riktigt suverän ifall man har svartpeppar och gräddfil i köket.
Citera
2011-05-14, 22:53
Medlem
Köpte Eldorado äppelmos.

Det gör jag aldrig igen. Smakar som om de malt ner kärnhuset och kvisten också.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in