2006-04-21, 22:00
Medlem
manodepressivs avatar
Eldorado är för fröknar.

Euroshoåper är det som ghäller!
Citera
2006-04-21, 22:19
Medlem
Villons avatar
Båda märkenas nachochips är utmärkta.
Citera
2006-04-21, 22:54
Bannlyst
Eldorado är bra och Euroshopper är skit. Följer man den enkla regeln så har man mycket vunnet.
Citera
2006-04-21, 23:12
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Båda märkenas nachochips är utmärkta.

Fast Eldorados blev sämre när dom bytte recept...
Citera
2006-04-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
Något som jag absolut kan avråda från är dock Eldorados blåa dusch-tvål "sport och fritid" fan, min hud har aldrig reagerat så på en duschtvål innan, blev torr och äcklig.
*Puh* Och jag som trodde att det bara var jag...
Citera
2006-04-22, 15:03
Medlem
Att välja mellan euroshopper och eldorado är som att välja mellan pset eller kolera. Jag har aldrig stött på något som smakat gott som det stått euroshopper på... skulle aldrig köpa något som euroshopper gjort då jag rankar detas "mat" som det sämsta som finns
Citera
2006-04-22, 17:54
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vippe
Att välja mellan euroshopper och eldorado är som att välja mellan pset eller kolera. Jag har aldrig stött på något som smakat gott som det stått euroshopper på... skulle aldrig köpa något som euroshopper gjort då jag rankar detas "mat" som det sämsta som finns

Nej du. I en sån jämförelse är Eldorado en mild förkylning samtidigt som Euroshopper är HIV, Ebola och böldpest på en och samma gång
Citera
2006-04-22, 20:02
Medlem
Från säker källa inom en av europas större osthandlare är Euroshoppers fetaost och brie samma som några betydligt mer etablerade och välrennomérade varumärken (som ocksp säljs inom ICA och Axfood).
Citera
2006-04-22, 21:54
Medlem
alvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skymningsglöd
Från säker källa inom en av europas större osthandlare är Euroshoppers fetaost och brie samma som några betydligt mer etablerade och välrennomérade varumärken (som ocksp säljs inom ICA och Axfood).

Det är samma med en del av eldorados ost. En polare började jobba på en ostfabrik i somras där de också tillverkar en del av eldorados ostar. De är precis likadana som de som packeteras som fina märken och skickas till ica m.m.
Citera
2006-04-22, 22:08
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Fast Eldorados blev sämre när dom bytte recept...
Håller verkligen med, det är sjukt. Eldorado var höjdpunkten av njutning (deras salsadip är fortfarande lika gudomlig ) ända tills dom bytte recept, ostsmaken är bara konstig mot den förra smarriga cheddar kryddan, och chili smaken smakar ju förfan svamp.
Citera
2006-04-22, 22:10
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alver
Det är samma med en del av eldorados ost. En polare började jobba på en ostfabrik i somras där de också tillverkar en del av eldorados ostar. De är precis likadana som de som packeteras som fina märken och skickas till ica m.m.

Ta reda på vilka så är du värd en ros.
Citera
2006-04-23, 12:38
Medlem
Goggens avatar
Jag gillar Euroshoppers hamburgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem