2011-06-26, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Acceptabelt inom bikervärlden är det aldrig.
Lutar mer åt att klubben funnit honom trovärdig och därefter låtit honom ansluta sig till klubben.

Ja fast att finna nån trovärdig gentemot att med full säkerhet vara det är fortfarande stor skillnad.. vare sig jag,du eller någon i ha vet hela sanningen.. bara offret,våldtäktsmannen,negerkvinnan vet sanningen.. fast varför hon skulle utsätta sig för att ljuga i en rättegång förstår jag inte? hennes vittnesmål måste ju satt Andreas i sitsen till väldigt stor del? sedan må hon vara mytoman,neger,prostituerad m.m men ingen utsätter sig för efterföljderna av en massa påhitt väl.. kärringen verkade imponerad av människor i såna kretsar också enligt vad folk skrivit här.. som sagt det finns händelser i killens förflutna som talar väldigt mycket för men knappt emot med enligt brorsan som umgåtts med honom.. sedan gällande kvinnomisshandel är det ok i mc-världen tror du?
Senast redigerad av Jooo 2011-06-27 kl. 00:19.
Citera
2011-06-27, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
Det enda jag tror är speciellt efter hörsägen från brorsan.. (hans brorsa har försökt påvisa att Andreas är oskyldig vilket de köpt av brorsan hans som tydligen är medlem..) sedan fick jag ett pm angående fler sexuella tvång eller vad det stog?
Borsan var inte medlem då utan de var G1.
Har han varit misstänkt för andra sexbrott?

Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
Hade det inte varit för hans bror jonas så vet i fan om dom hade tagit i han med tång ens.
ha ha ha ha de kanske tänkte han kunde dra in lite pengar och det gjorde (eller försökte)han!
Citera
2011-06-27, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Borsan var inte medlem då utan de var G1.
Har han varit misstänkt för andra sexbrott?

Ok jag är inte jätteinsatt i hans brorsa jonas,vet inte för det här följande citatet fick jag skickat på ett pm här utav någon som känner offret,gärningsman,gemensamma bekanta,dvs troligen någon uppvuxen i ale kommun där både offer,gärningsman kommer ifrån..

Ser att du lagt ner tid att konfrontera och undra vad andreas johansson pysslat med!
Tycker också det är jävligt underligt att dom lät han få sin väst. Vet vem både han och offret är sen många år tillbaka, och att andreas e smyg bög är ingen hemlighet fanns fler som skulle vittna om utpressning övergrepp och sexuella tvång, men dom banga ur i sista stund på grund av rädsla och hot. Att han e med i HA är ett jävla under med tanke på vad han gjort. Hade det inte varit för hans bror jonas så vet i fan om dom hade tagit i han med tång ens.

ha ha ha ha de kanske tänkte han kunde dra in lite pengar och det gjorde (eller försökte)han!

ja något vidare funkade det inte att syssla med droger som tur var.. ifall jag inte missminner mig helt var detta nån sandneger eller östeurope han sysslade med drogaffärerna med? ogillar både drogaffärer,sandnegrer,diverse kulturberikare som vi tydligen ska inbillas drar sitt strå till stacken,vem är kulturberikaren i drogaffären förresten,är killen missbrukare själv eller nåt nytillskott i hans slavsamling att tvinga att göra som andreas vill.. för om inte jag missminner var det så våldtäktsoffret började sin bana..
Senast redigerad av Jooo 2011-06-27 kl. 10:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in