Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Klart du får gissa, jango. ALLA får gissa. Men jag tror att du kommer att få en smula svårt att gissa rätt med tanke på att du inte ens inser att dina egna inlägg i tråden är just sådana inlägg trådskaparen tycker är en smula onödiga. D v s sådana inlägg som enbart går ut på att förlöjliga frågor som ställs och inlägg som enbart går ut på att nedvärdera den som ställt frågan med tillmälen som "idoter" och "puckade knarkare". Förstår du nu?

Det verkar vara du som inte förstår, du missade hela min poäng. Vem ska avgöra vad som är trams? Alla har olika uppfattningar. Vad som är självklart för någon kanske inte är det för en annan, där i ligger problemet och ditt inlägg bevisar det. Du antog att jag enbart ville vara nedlåtande, förlöjliga osv, det är Din uppfattning, egentligen så försökte jag poängtera det jag säger nu men det verkar du missat helt. Tänk i ett lite bredare perspektiv än ditt eget, alla tänker inte som dig, alla är olika och har olika uppfattningar om saker.
Ponera att jag tycker dina inlägg är trams, vem har rätt? Och varför? Ingen har rätt, vi har bara olika uppfattningar och åsikter. Vill du tysta ner folk med uppfattningar som inte liknar dina egna, då tycker jag du ska söka dig till ett annat forum.