2006-04-19, 10:53
Medlem
rick-ransoms avatar
Jag har nu åter konstaterat att flertalet trådar här fylls av idiotinlägg av typen "tryck upp en chipspåse i arslet på spöket så försvinner det. Höhöhö..."

> Vad kommer det sig att samma människor som gravalvarligt diskuterar allt från knarktrippar till lukten på fisar drabbas av härdsmälta i hjärnan när man diskuterar paranormala ämnen?

Paranormala ämnen rymmer allt från önsketänkande till konkreta fenomen som vetenskapen inte kan förklara, det borde finnas mycket intresant att diskutera men jag kan bara se till mig själv att jag orkar inte ens starta en tråd då man på förhand vet att den skall fylllas med alla självgoda puckon som vill rapa ur sig sina lustigheter!!

Jag anser att antingen får moderatorerna städa upp en smula i detta forum eller annars är det lika bra att lägga ner det!
2006-04-19, 10:55
Bannlyst
Knarktrippar och fisar är lite mer verkligt. Kanske därför.
2006-04-19, 11:20
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olletraskarpå
Knarktrippar och fisar är lite mer verkligt. Kanske därför.

hmmm - ja jo knarktrippar är ju mycket "verkliga".....
2006-04-19, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rick-ransom
hmmm - ja jo knarktrippar är ju mycket "verkliga".....

Knarktrippar kan man förklara genom att någon har knarkat. Ett sinnestillstånd alla kan hamna i genom att knarka sig lite. Verkligt på så sätt.

Jag tror mer på att sånna existerar än spöken och andar.
2006-04-19, 11:41
Medlem
Bönans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olletraskarpå
Knarktrippar kan man förklara genom att någon har knarkat. Ett sinnestillstånd alla kan hamna i genom att knarka sig lite. Verkligt på så sätt.

Jag tror mer på att sånna existerar än spöken och andar.

Det är väl rent av självklart när man knarkar får man sitt välbefinnande mycket lättare det är ju därför droger samt alkohol finns,och att du jämnför andar o droger är ju helt fel i mitt tycke..förklara dig mer
2006-04-19, 11:42
Medlem
Bönans avatar
Somså

rick-ramson jo du har helt rätt det finns omogna människor som inte änns ska skriva nått om det inte är nått av värde..
2006-04-19, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bönan
Det är väl rent av självklart när man knarkar får man sitt välbefinnande mycket lättare det är ju därför droger samt alkohol finns,och att du jämnför andar o droger är ju helt fel i mitt tycke..förklara dig mer

Jag svarade mest på:

Citat:
> Vad kommer det sig att samma människor som gravalvarligt diskuterar allt från knarktrippar till lukten på fisar drabbas av härdsmälta i hjärnan när man diskuterar paranormala ämnen?

Finns ett bättre diskssions underlag när det gäller dom sakerna.

Andar och dylikt är väl lika äkta för er som knark och fisar är för oss dödliga
2006-04-19, 16:21
Medlem
Droger av alla sorter, knark, alkohol, svampar är upphoven till många paranormala fenomen. Men även andra sätt att manipulera hjärnan går bra, meditiation av alla former, ex. böner, ensidigt rabbla uam uam eller ensidiga rörelser, dansa till extas, höra upprepande ljud, tung upprepande andning eller varför inte syrebrist, finns många många fler metoder. Allt funkar bara man ger sig hän.
Många äro buden, det gäller att hitta just sin metod.

Själv har jag varit med om en del konstiga saker...
2006-04-19, 16:45
Medlem
Jag håller med trådskaparen. Jag tror inte på paranormala fenomen i så stor skala, men har man inget seriöst att skriva ska man låta bli att skriva i en tråd.
2006-04-20, 17:35
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Jag har nu åter konstaterat att flertalet trådar här fylls av idiotinlägg av typen tryck upp en chipspåse i arslet på spöket så försvinner det. Höhöhö..."

hahaha bästa inlägget jag sett....
de som är paranormalt är att inte kunna skratta det där ovan
2006-04-20, 19:55
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Washuwant
hahaha bästa inlägget jag sett....
de som är paranormalt är att inte kunna skratta det där ovan

Tack - du bevisar min tes!!!
2006-04-21, 20:43
Medlem
jangos avatar
Är du tankeläsare, eller hur hade du tänk avgöra om ett inlägg är seriöst eller inte, ska du gissa?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in