Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Poängen med min tråd var inte att det behövs hårdare tag från modsen, utan att mana till lite eftertanke från alla som postar.
Jag förstod din tanke och jag håller med dig. Mitt inlägg var inte heller menat som någon kritik utan endast konstaterande av fakta. Så fort det blir skvaller om en kändis så kommer en mängd åsikter om denna, vilket inte alltid är fel men i just tråden du länkade till var det till en början endast åsikter och dåligt med skvaller, nu har den dock kommit igång lite.
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Trådar OM forumavdelningar hamnar alltså i flashback. Bra att veta, jag funderade lite innan jag postade. Dock så får ju inte tråden uppmärksamhet från dem det berör i samma utsträckning i denna forumdel, men... nåväl.
Japp, alla åsikter om Flashback, frågor om flashback, diskussioner om flashback hamnar här. Bra initiativ av dig. Nej den kanske inte får riktigt samma uppmärksamhet här dessvärre men jag bevakar den noggrant i alla fall. M&J i allmänhet & skvaller i synnerhet är några av de mest besökta forumen på hela Flashback.