2006-05-21, 11:30
Bannlyst
Min åsikt i frågan är att det som skrivs i skvaller skall vara just skvaller och spekulationer kring ryktet i fråga.

Om man börjar tillåta rent peronliga åsikter om ditt och datt så är det ju snart en lounge.

Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Poängen med min tråd var inte att det behövs hårdare tag från modsen, utan att mana till lite eftertanke från alla som postar.

Instämmer men sedan finns det alltid ett par personer som inte kan hejda sig innan de får en tillsägning.
Citera
2006-05-21, 11:35
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juan Muriente
Min åsikt i frågan är att det som skrivs i skvaller skall vara just skvaller och spekulationer kring ryktet i fråga.

Om man börjar tillåta rent peronliga åsikter om ditt och datt så är det ju snart en lounge.

Jag kan helt hålla med dig men risken är nog att intresset för forumet mattas ner lite. Bara rena spekulationer. Om någon startar en tråd om exempelvis Lordi som är aktuella nu. Trådskaparen vill ha skvaller om dem men inlägg såsom "jag tycker det är så gott att de vann" och "jävligt tramsigt att spöka ut sig på det viset" brukar vi låta vara kvar om det inte blir en överdrift. När jag slog ihop en massa Martin Timelltrådar raderade jag en djävulskt massa trams/off topic men något enstaka brukar man se mellan fingrarna på.

Vi har ju även tråd nedan där det anses att vi redan nu är för hårda:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=328129
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här