• 3
  • 4
2006-04-20, 20:08
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Otillbörlig extrapolering? Icke!

Det handlar om att man - steg för steg - omyndigförklarar och dumförklarar människor. Att man ger sej på den enskildes rätt till att göra vad man vill så länge man inte skadar andra. Att man försöker - helt utan onda avsikter oftast - göra om vuxna människor till barn och ta bort all initiativkraft.

Det är ju det som är grejen, passiv rökning dödar. Man kan inte säga att rökning inte skadar andra.
2006-04-20, 20:29
Medlem
Kadeks avatar
Köper cigg väldigt sporadiskt, visar alltid hänsyn till andra människor vid tex busskurer då jag ställer mig en bit ifrån kuren och blossar. Även fast jag tycker att det är helt okey med rökning och respekterar rökarna kan jag tycka att det är jobbigt i bankomatköer eller liknande.

Värsta rökminnet är ifrån Hultsfred -97, väntar på att Wu-tang skall gå på scen, fantastisk sommardag, solsken, ingen vind, tusentals människor ihoptryckta och en massa som röker cigg kring mig, riktigt hemskt var det.
2006-04-20, 23:24
Medlem
Don Fadäsos avatar
Det är väl fan inte egoistiskt att röka. Hade rökare tänkt på sig själva hade de självklart inte rökt.
2006-04-21, 02:05
Moderator
tobess avatar
*låst*

Finns redan trådar i ämnet, dessutom en som blev skapad nyligen.

/Moderator
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in