2006-04-17, 19:26
Medlem
Marulks avatar
Tills för 5 min sen hade jag aftonbladet, men nu blev det superstart.se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Vad har ni för startsida och varför?
Egentligen borde man väl använda den här: http://www.ettklickforskogen.se/ eller någon liknande men där kan man ju gå in ändå.

Den har jag som startsida, om jag inte hade den som det så skulle jag glömma bort att klicka där varje dag.

Ska nog göra en egen startsida med länkar till sidor man tycker om, som yonny gjort, att man inte tänkt på det förr.
Medlem
Targenors avatar
google
men ska nog göra en egen startsida men mina bokmärken eller iaf dom sidor ja besöker oftast
2006-04-17, 19:34
Medlem
Mekanisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Jo, det är väl typ standard att om flesta kör google, även jag körde google ett bra tag. Men jag hade även startsidan.org ett tag, innan jag upptäckte den helt underbara sidan supertstart. Den har ungefär samma upplägg, fast superstart slår startsidan med hästlängder, ett stort plus är att man kan styra mycket av utseendet själv, och anpassa efter sina egna behov.
Oj, det dar markte jag inte. Hur sparas ens installningar? Jag rensar cookies och cache varje gang jag stanger av ff sa det vore dumt om de sparades pa det sattet...

Jaha, installningarna sparades med hjalp av en kaka och da funkar det ju inte. Lite synd, sidan paminner ju lite om Samurize...
2006-04-17, 19:54
Medlem
Kaustis avatar
Google såklart. Söker ofta, å då e d ju bra med google...typ
2006-04-17, 20:23
Bannlyst
Konverterade också till superstart nu
2006-04-17, 20:27
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekanisk
Oj, det dar markte jag inte. Hur sparas ens installningar? Jag rensar cookies och cache varje gang jag stanger av ff sa det vore dumt om de sparades pa det sattet...

Jaha, installningarna sparades med hjalp av en kaka och da funkar det ju inte. Lite synd, sidan paminner ju lite om Samurize...

Du kan spara det med ett eget personligt login. Om du tittar i inställningsrutan till höger, och längst ner i samma ruta, så står det "dina inställningar", så finns det en "spara" knapp där, så varje gång du rensar så är det bara att logga in genom att klicka på "ladda" och fylla i användarnamn och lösenord.

Och har man några egna önskemål, så kan man alltid maila Jens, som är sidans skapare. Trevlig kille!
2006-04-17, 20:34
Medlem
Cryingmantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
http://www.superstart.se såklart!

Jag som många andra tackar dig stort för den sidan!
Startsida ändrad från Google till superstart.se
2006-04-17, 20:59
Bannlyst
nu har jag också den tack för tipset
2006-04-17, 21:03
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
http://www.superstart.se såklart!
Efter ditt inlägg kan jag säga såhär: Samma här!

Innan hade jag också google.
2006-04-17, 21:31
Medlem
systems avatar
about: blank
2006-04-17, 21:39
Medlem
yeahgrrs avatar
sällar mig till kören....

då: google
nu: superstart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera