2006-04-17, 18:48
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
http://www.superstart.se såklart!

Wow! Helt underbar, tack för den!
2006-04-17, 18:52
Medlem
Bråkmakarns avatar
www.google.se har jag ju sagt
2006-04-17, 18:54
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
www.google.se har jag ju sagt

Förra året ja.
Kan väl ändras
2006-04-17, 19:00
Medlem
Phillys avatar
about:blank kör jag också med, smidigast tycker jag. Man är klar för att gå in på en sida direkt när webbläsaren har öppnats...

sedan har jag googlesök fält i högra hörnet angående att man snabbt kunde komma åt google genom att klicka på "hem" om man hade det som startsida...

Edit:
kollade på "superstart" verkar rätt vettigt, ska kolla in det lite

Edit2: Så nu var det klart, superstart som ny startsida... : ) Tack för tipsen, vem det nu var jag såg först :/.
2006-04-17, 19:04
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Förra året ja.
Kan väl ändras
Klart det kan
2006-04-17, 19:10
Medlem
kockmeisters avatar
superstart.se såklart =)
2006-04-17, 19:14
Medlem
puckots avatar
Den enda och ultimata startsidan, den har typ allt och lite till som man kan tänkas behöva, www.superstart.se !
2006-04-17, 19:17
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kockmeister
superstart.se såklart =)

Alla i på en gång nu! SÅÅÅÅKLAAART, SÅÅÅÅKLAAAART !
2006-04-17, 19:18
Medlem
yonnys avatar
Den helt klart bästa startsidan är ju att göra en egen sida (med länkar till dom sidor som man tycker om). Min startsida är alltså "C:\Html\Startsida.html". Så när jag trycker upp firefox/Internet explorer så är det bara ett klick till hotmail, gmail, flashback, dagens nyheter, TVguiden, osv... Busenkelt!
2006-04-17, 19:20
Medlem
Mekanisks avatar
Jag har haft google som startsida jamt fast jag har sokfaltet i ff. Jag glommer ju jamt att anvanda det. Dags att gora det nu tror jag...
Superstart.se var inget for mig da jag inte bor i Sverige. Bytte darfor till dn.se istallet...

Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Egen startsida...
Aven kallat favoriter/bokmarken.
2006-04-17, 19:23
Medlem
Selespeeds avatar
Enkelt! www.tappara.fi såklart.
2006-04-17, 19:24
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekanisk
Jag har haft google som startsida jamt fast jag har sokfaltet i ff. Jag glommer ju jamt att anvanda det. Dags att gora det nu tror jag...
Superstart.se var inget for mig da jag inte bor i Sverige. Bytte darfor till dn.se istallet...

Aven kallat favoriter/bokmarken.

Jo, det är väl typ standard att om flesta kör google, även jag körde google ett bra tag. Men jag hade även startsidan.org ett tag, innan jag upptäckte den helt underbara sidan supertstart. Den har ungefär samma upplägg, fast superstart slår startsidan med hästlängder, ett stort plus är att man kan styra mycket av utseendet själv, och anpassa efter sina egna behov.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in