2006-04-17, 21:53
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
sällar mig till kören....

då: google
nu: superstart

ROPEN SKALLA, SUPERSTART ÅT ALLA!
2006-04-17, 21:57
Medlem
Katarsiss avatar
Vad Jens ska undra vad som hände idag
2006-04-17, 22:01
Medlem
about:blank såklart! Vill jag gå in på en sida så skriver jag URL:en. Slösa på massa bandbredd varje gång man startar browsern, hmpf! Körde superstart ett tag, men tittade aldrig på vad som stod där iallafall, förutom när jag senare skrev in superstart.se manuellt. Klarar inte av att använda favoriter/home-knappar, precis som med telefonnummer, jag föredrar att lära mig dem utantill istället för att hålla på med telefonbok.
2006-04-17, 22:42
Bannlyst
jag kör med opera och då kommer dom sidor man senast varit inne på upp nästa gång man kör igång internet. mkt praktist
2006-04-17, 22:45
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grizzlybjorn
jag kör med opera och då kommer dom sidor man senast varit inne på upp nästa gång man kör igång internet. mkt praktist
Avslutar du dina porrsurf med att besöka google ?
2006-04-17, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Avslutar du dina porrsurf med att besöka google ?

nej det är onödigt, då måste jag ju skriva in adressen nästa gång jag ska porrsurfa igen
2006-04-17, 23:26
Medlem
Mekanisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grizzlybjorn
nej det är onödigt, då måste jag ju skriva in adressen nästa gång jag ska porrsurfa igen
Fan, vad smart! Da kommer man ju till samma bild/film man kom till; da slipper man leta reda pa bra bilder/filmer att borja med.
Kanske ska borja anvanda session managern till ff?
2006-04-17, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mekanisk
Fan, vad smart! Da kommer man ju till samma bild/film man kom till; da slipper man leta reda pa bra bilder/filmer att borja med.
Kanske ska borja anvanda session managern till ff?

ja det är bäst! tanka opera istället för att köra med ff. det är enklare att använda. http://www.opera.com/
2006-04-17, 23:50
Medlem
Tack för superstart ! Du kanske ändå inte är ett pucko
2006-04-17, 23:58
Medlem
Wiseguys avatar
Nu har jag också ändrat till superstart!

Innan dess hade jag google.
2006-04-18, 00:24
Medlem
Mekanisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Du kan spara det med ett eget personligt login. Om du tittar i inställningsrutan till höger, och längst ner i samma ruta, så står det "dina inställningar", så finns det en "spara" knapp där, så varje gång du rensar så är det bara att logga in genom att klicka på "ladda" och fylla i användarnamn och lösenord.

Och har man några egna önskemål, så kan man alltid maila Jens, som är sidans skapare. Trevlig kille!
Jag foljde ditt rad och mailade honom och fragade hur man loggar in automatiskt. Fick den har lanken:
http://www.superstart.se/config.load.php?user=USERNAME&pass=PASSWORD&direct =1
Sa nu kan jag forsatta rensa kakburken och vara hemlig pa den har datorn. Jippii!
2006-04-18, 00:54
Medlem
Flashback1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Google, eftersom jag nästan alltid har kommit på något jag ska söka efter.

Jag har också Google av samma anledning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in