• 1
  • 2
2006-04-17, 03:58
Medlem
Lucifiras avatar
Jag letade om någon lagt in en tråd om att sniffa propavan.
Jag har fått propavan för att sova på en gång i tiden, sämsta jävla skit enligt min åsikt. Har nog aldrig haft så mycket spring i benen som jag hade då.
Men nu är min fråga om det blir anorlunda effekt om man snortar det, och hur mycket behöver man då?
Citera
2006-04-17, 04:20
Medlem
Un Perros avatar
Skriv "sniffa propavan?" i rubriken istället för den idiotiska rubrik som du nu har.
Citera
2006-04-17, 04:46
Medlem
StorMammas avatar
För övrigt så lär du INTE komma ifrån myrkrypningarna i benen om du sniffar propavanet, det kan du glömma.
Citera
2006-04-17, 04:49
Medlem
Lucifiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
För övrigt så lär du INTE komma ifrån myrkrypningarna i benen om du sniffar propavanet, det kan du glömma.

Tänkte mer om det hade en "roligare" effekt än vad det är till för.
Citera
2006-04-17, 05:16
Medlem
Porrpojkes avatar
Har en polare som krossar o sniffar propavan i stället för att käka dom, han får en smått bänghetskänsla på just propavan-förövrigt den första jag hör som blir småbäng på dessa små insomningstabs...men alla har vi våra små egenheter...myrkrypningar får han inte heller vilket jag får nåt grymt om jag håller mig uppe tills dom verkar...piller ska man inte krossa o snorta-piller ska man äta...på tal om ingenting så är propavan svagt gula inuti, alltid skoj o veta
Citera
2006-04-17, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifira
Jag har fått propavan för att sova på en gång i tiden, sämsta jävla skit enligt min åsikt. Har nog aldrig haft så mycket spring i benen som jag hade då.
Men nu är min fråga om det blir anorlunda effekt om man snortar det, och hur mycket behöver man då?

Desperat efter ett rus el.?
Citera
2006-04-17, 11:48
Bannlyst
så många här som verkar desperata efter rus, brist på tillgång av annat eller vad!? som om precis vilken känsla som helst som är annorlunda från normalläget skulle vara något önskvärt?
Citera
2006-04-17, 14:04
Medlem
Har testat snorta popavan en gång, men det var inte i rus syfte (ville somna fort) men det är nåt som jag aldrig kommer göra om. Brann i hela jävla snoken och smakade verkligen skit
Citera
2006-04-17, 19:26
Medlem
bläh!

tuggade sönder en sån där propavan bit en gång sved i munne som attan
kan tänka mig det är sju gånger värre att snorta. Dessutom fick jag inte sova fortare.Djävla skit medicin kan jag säga. Myrkrypningar så man vill gråta.
Citera
2011-05-27, 18:35
Medlem
markzillas avatar
Har testat de o kommer aldrig göra om det! Svider så in i helvete... Svälj dom hela lovar att ni inte kommer göra om det om ni testar
Citera
2011-05-31, 05:12
Medlem
vittuts avatar
nej du kan ju inte snorta propavan
Citera
2011-05-31, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifira

Nja kan inte påstå att det blir nån bättre effekt än att det svider i snoken. Har i ett desperat läge tom löst upp dom och slagit i mig dom. Funka inte bra heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in