• 1
  • 2
2006-04-14, 01:49
Medlem
Vad tycker ni om det? nu snackar jag inte om tjejiga svank tribals, utan riktiga motiv, i mitt fall troligtvis en drake som går utefter svanken

posta gärna foton på killar med tatuerad svank
Citera
2006-04-14, 01:55
Medlem
Agent Coopers avatar
Är tatueringen placerad endast på svanken så mår jag illa av bara tanken!
Om det däremot gäller en drake som går över hela ryggen och ner på svanken så är det en helt annan grej.
Men fan...en svanktatuering (tribe eller ej) på en kille finns inte på kartan!
Citera
2006-04-14, 02:08
Medlem
jao det är ungefär dom reaktionerna jag fått hittils men när folk hör svank och tatuering så tänker alla direkt på tjej tribals för dom har inte sett nån kille med det förut, men jag tror det kan vara snyggt, om inte annat lite annorlunda ;p

funderar även på ifall jag ska låta den börja från höften och bara in en bit inpå svanken?
Citera
2006-04-14, 02:14
Medlem
Katarsiss avatar
En av mina bröder har en drake som ringlar sig från låret, upp över höften och via svanken en bit upp på ryggen. Det är snyggt.
Men en svanktatuering?
Glöm det, om du inte vill bli tagen för bög i resten av ditt liv.

Det kan vara snyggt på en del unga, smala tjejer, men tänk hur de kommer att se ut som blekfeta fyrtioåringar med bilringar. Triben kommer att hänga utanför byxlinningen, upp och ner under fettvalken.
Citera
2006-04-14, 06:16
Medlem
c0nfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesk
Vad tycker ni om det? nu snackar jag inte om tjejiga svank tribals, utan riktiga motiv, i mitt fall troligtvis en drake som går utefter svanken

posta gärna foton på killar med tatuerad svank

Killar ska inte ha några svanktattueringar, fnys.

Men however, - It's okey to be gay.
Citera
2006-04-14, 07:08
Medlem
L.Skugges avatar
jag tycker du kan tatuera en pil som pekar neråt med texten ingång.
Citera
2006-04-14, 07:49
Bannlyst
Att en person överhuvudtaget tatuerar sig tyder på ungdomligt oförstånd. Att jag har rätt i det bevisas av att de flesta tatueringar sätts av personer som ännu inte fyllt 30. Det är ytterst få personer över 30 år som tatuerar sig då dessa har uppnått en mognad som hjälper dem att inse att klotter på huden är både fult, smaklöst och korkat.

Allra värst tycker jag om tatuerade fruntimmer. När jag var ung och ogift så räckte det att jag såg en tatuering på en tös för att mitt intresse skulle svalna. Min fru är helt otatuerad, så är naturligtvis även jag.

// Roger P.
Citera
2006-04-14, 08:33
Medlem
Truxas avatar
Du bör absolut avhålla dig från alla former av tatueringar! Det spelar ingen roll att samhällets inställning till olika former av kroppsutsmyckning har luckrats upp de senare åren. Tatueringar kommer fortfarande i generationer framöver, att ses som ett tecken på att bärarens sociala bakgrund lämnar mycket övrigt att önska...

Angående din planerade svanktatuering, så behöver jag väl inte säga vad jag tycker?

Men det finns naturligtvis undantag. Vet man att man kommer att vara framgångsrik rockstjärna resten av livet, så kan man ju gadda armarna fulla.
Inte bara armarna förresten...
Är man inte helt säker på det, bör man låta bli.

Någonting av det värsta jag vet är killarna som har varit i Thailand och fått sina namn (i bästa fall sina namn) i thaiskrift på ena vaden!
Din eventuella svankgrej hamnar i samma kategori.
Citera
2006-04-14, 08:57
Medlem
Hispers avatar
Hur är en svank tatuering? En tatuering i svankryggen som då borde omnämnas som svanktatuering vet jag vad det är men svank tatuering är något nytt. Frågan ställs av en blek fet fråge ställare

För att återgå till vad jag tror trådstartaren åsyftar så är svaret nej.
Citera
2006-04-14, 10:54
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Skugge
jag tycker du kan tatuera en pil som pekar neråt med texten ingång.
Var det ett dolt budskap i det tro
Citera
2006-04-14, 12:40
Medlem
haha tack för svaren jag är bara i planeringsstadiet, inget bestämt ännu. funderar dock att sätta den mer på höften istället ;p
Citera
2006-04-14, 13:12
Medlem
Derisions avatar
Jag tycker det är bättre med en tatuering i svanken än nån jävla tribal på överarmen som alla har. Har sett några män killar med tatueringar som antagligen liknar den du beskriver, och jag reagerade inte på att den satt på "fel" ställe iom att de bredde ut sig rätt mycket.
Fast jag säger även som Katarsis; "Det kan vara snyggt på en del unga, smala tjejer, men tänk hur de kommer att se ut som blekfeta fyrtioåringar med bilringar. Triben kommer att hänga utanför byxlinningen, upp och ner under fettvalken."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in