Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-04-11, 14:50
  #1
Medlem
drymarchonics avatar
Har sökt men hittar inte!

Nån som vet vilka de svenska rösterna är till ex Courage(Hjalmar och Märta), Johnny Bravo etc?
Citera
2006-04-11, 17:19
  #2
Medlem
hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drymarchonic
Har sökt men hittar inte!

Nån som vet vilka de svenska rösterna är till ex Courage(Hjalmar och Märta), Johnny Bravo etc?

Hittade tyvärr inte de du sökte efter, men du kan ju alltid kolla på
http://www.dubbningshemsidan.com.ru/credits.php
Där listas en hel del serier och filmer.
Citera
2006-04-12, 01:44
  #3
Medlem
drymarchonics avatar
Tack verkar vara en "fet" länk, hittade Samurai Jack och hoppas hitta mer imorrn!
Citera
2006-04-12, 13:14
  #4
Medlem
offe_mans avatar
OT.
Men jag tycker att C.N har blivit mkt sämre sedan man kollade på dem för ngra år sedan. De tre Ed'arna, Bravo, och Powe Puffarna. De är inte alls lika bra som
SWAT Kats, Centurions, Top Cat osv. Men Men.
Citera
2006-11-14, 22:15
  #5
Avstängd
Schizo_Urkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
OT.
Men jag tycker att C.N har blivit mkt sämre sedan man kollade på dem för ngra år sedan. De tre Ed'arna, Bravo, och Powe Puffarna. De är inte alls lika bra som
SWAT Kats, Centurions, Top Cat osv. Men Men.

Det håller även jag med om!
Den riktiga tecknad-film känslan har försvunnit!
Gillade Centurions kommer jag ihåg! Även Capten Planet, Yogi Bear, och sen nån maskerad zebra osv!

Fasen asså, om någon vet vart man kan köpa eller ladda hem de avsnitterna skulle jag bli glad!
Citera
2006-11-14, 22:21
  #6
Medlem
cecels avatar
nån som vet om man helt tagit bort alla klassiska serier som familjen flinta, scoobi doo, topcat, jetsson osv? synd om dagens barn som bara får massa skit i stil med Cow and chicken
Citera
2006-11-14, 22:45
  #7
Medlem
Damortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizo_Urkel
Det håller även jag med om!
Den riktiga tecknad-film känslan har försvunnit!
Gillade Centurions kommer jag ihåg! Även Capten Planet, Yogi Bear, och sen nån maskerad zebra osv!

Fasen asså, om någon vet vart man kan köpa eller ladda hem de avsnitterna skulle jag bli glad!

Sol vind och vatten mörka hav och Captain planeeet!

Håller med om att dom gamla tecknade filmerna var bättre, men Cartoon Network måste ju tänka på dagens ungar och vad det vill ha. Inte på de som var ungar för 10 år sedan och vad det ville ha.

Edit: Two stupid dogs var lätt bästa serien som gick på C.N. Rödluvan: LlalalalalaLALALALATRAALAALAA!!" hahahaha.
Citera
2006-11-14, 22:53
  #8
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damorte
Edit: Two stupid dogs var lätt bästa serien som gick på C.N. Rödluvan: LlalalalalaLALALALATRAALAALAA!!" hahahaha.
eller som det hette på svenska. BYRACKORNA
Citera
2006-11-15, 08:11
  #9
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizo_Urkel
Det håller även jag med om!
Den riktiga tecknad-film känslan har försvunnit!
Gillade Centurions kommer jag ihåg! Även Capten Planet, Yogi Bear, och sen nån maskerad zebra osv!

Fasen asså, om någon vet vart man kan köpa eller ladda hem de avsnitterna skulle jag bli glad!

Du kan köpa TopCat, Flinta och Jetsons på DVD-boxr på amazon och swat kats och centurions går att ladda ner (kanske går me de andra med men iaf)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback