• 2
  • 3
2006-04-17, 02:38
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Man drar i lite trådar bara... Sen är det nog löst.

hehe dra i lite trådar funkar väl om man ska sälja typ ett hekto, men 20 kilo blir fan svårt att hitta köpare till... Specielt folk du inte är rädd för att gå till med 20 kilo på dig.. Folk har blivit dödade för mindre.
Citera
2006-04-17, 02:44
Medlem
TomiXs avatar
Jag hadde öppnat, provat, tagit kanske 100gram eller så, de stora måste väl ändå räkna en viss felmarginal för transporterna...

Sen sålt diskret och snabbt tjänat ihop pengrana för det kokset går nog att bank a ivarfall 1x sitt vikt och sen sälja så hade det varit det bästa på gatan som funnits säkert ändå...

Perfekt, varför tänkte han inte så???

Nämen lite hade man ju taigit iaf Om det är så mkt så har de pengar över förhoppningsis, annars får jag ursäktiga mig om ni läser här.
Citera
2006-04-17, 03:16
Medlem
RosaBatmans avatar
Nää jag hade nog inte vågat sälja allt. Hade nog dragit nån lina sen kanske plockat litegrann och bjuditr polarna tryp
Citera
2006-04-17, 03:36
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Jag hade inte tagit i det med tång, sådan klåpare som jag är hade det väl slutat med livstids fängelse för grovt narkotikabrott
Citera
2006-04-17, 22:10
Medlem
Den_Stores avatar
blir kola dåligt? Annars hade man ju sparat allt för eget bruk....tänk vilka efterfester!
Citera
2006-04-17, 22:48
Medlem
Skulle tagit det och pytsat ur ett hegg då och då, blir en fin extra inkomst. Men blir kola gammalt/sämre om det ligger på en vind i 10-15 år?
Citera
2006-04-17, 23:31
Medlem
Hhhmmmmm

Hmmm vad gott man kunde ha levt om man var den lyckliga....
haha haha haha
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in