"I jakten på mer kokain sökte 30 poliser igenom mer än 4600 kartonger bananer ur samma last," Vafan räckte det inte med 20 kg för ett långrace åt hela station? :/
"I jakten på mer kokain sökte 30 poliser igenom mer än 4600 kartonger bananer ur samma last," Vafan räckte det inte med 20 kg för ett långrace åt hela station? :/
Hahahaha! Men vad är det för en idiot som anmäler det? Jag hade tagit lite själv för att bara "pröva" det litegranna sen hade jag sålt resten och levt lyx resten av livet.
Hahahaha! Men vad är det för en idiot som anmäler det? Jag hade tagit lite själv för att bara "pröva" det litegranna sen hade jag sålt resten och levt lyx resten av livet.
mina instinkter säger mig att killar som packar upp bananer i matvarubutiker generellt sett varken kan eller vill kränga iväg 20 kg kokain...eller ja, vinsten vill dom säkert åt men risken tänkte jag. skulle tro att dom flesta blir ganska jävla rädda om dom hittar 20 kg kokain
mina instinkter säger mig att killar som packar upp bananer i matvarubutiker generellt sett varken kan eller vill kränga iväg 20 kg kokain...eller ja, vinsten vill dom säkert åt men risken tänkte jag. skulle tro att dom flesta blir ganska jävla rädda om dom hittar 20 kg kokain
Skulle nog iofs. bli rätt rädd jag med. Jag är en överdrivet jävla nojig person, så om jag skulle sälja de där 20 kgna skulle jag vara nojig resten utav livet, hela tiden sitta och vänta på att de där galna colombianerna skulle komma och skjuta skallen av mig.
Jag hade nog låtit bli lådjäveln så gott det gick, stängt igen och låtit någon annan hitta det. Antingen han som skulle ha det eller någon idiot på lagret. Jag har lärt mig en sak, folk som importerar 20 kg kokain från Sydamerika är INTE killarna du vill ha på halsen.
De lär inte skjuta dig för att du såg det och stängde lådan heller, även om de får reda på det. Det har ju antagligen hamnat fel, inte ditt fel. (Även om de inte är förlåtande så skjuter folk inte av andra hur som helst).*
Marknadspriset? Well, säljer du av det i kilon och det är bra kola så lär du iaf kunna cash in typ. 150-200 kr / gubben. 20000*150 kr = 3 miljoner. Fast frågan är om denna snubben har kontakter att göra det, dessutom är köpkretsen på kola-kilon ganska liten, och får någon konstig snubbe tag på ett så stort lass är det inte så lång tid före fel personer vet vem. (Jag har ingen koll på vad kilovis med kokain kostar, men om vi säger att "marknadspriset" är 800 kr, och det är två led till. Då får jag 200 kr, killen som köper kilot säljer du för 400-500 och dubblar sina cash, killen som köper heggen eller så säljer det löst för 800-1000 kr och dubblar sina cash. Fast kola är nog lite billigare i Tyskland.. hrm, äh, vafan sitter jag och spekulerar om..)
Hade vi snackat under ett hegge hade det vart värt att behålla (om jag lastade ut banerna), men nu blev det absurdt. Vi kan väll anta att den absoluta majoriteten av befolkningen inte vill röra 20 kilo kokain...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!