• 1
  • 2
2006-04-17, 10:39
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatarfelia
Tror tillomed att det landar på 4500:- om du går till David eller mårten på Waterproof.
Runt 3000:- om du går till Needledemon (gunnar) samma till tattoo house (Trana) och givetvis Palle på Stardust tattoo.
Gå EJ till Tabu Tattoo. Deras Autoklav funkar inte och han kör på egenlödda nålar som han återanvänt 3-6 ggr

Jag hoppas verkligen att du har något som kan backa upp ditt påstående?

Fan ta dig om du startar ett rykte om något liknande och det inte finns grund för det!

Är det så att du har rätt, så se för fan till att ringa hälsomyndigheten!
2006-04-17, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banco
Jag ska tatuera mig och jag letar efter motiv, en god vän har ritat ett motiv till mig som jag tycker är jävligt snyggt och det kommer antagligen att bli det motivet som jag tatuerar in men jag skulle vilja ha lite olika åsikter om det.

http://s82.photobucket.com/albums/j2...dea2_small.jpg

Finns det några problem med motivet som tex detaljnivån eller liknande, tror ni att den blir ful på avstånd? Jag uppskattar all feedback!

Tatueringen ska vara på övredelen av ryggen med mitten av bild precis vid ryggraden. Måtten som det lutar åt är ca 30*15cm alt. ca 20*10cm.

Jag uppskatar att tatueringen skulle gå på cirka 2000kr är det för optimistiskt eller är det rimligt? Jag vet att priset lutar åt ca 750-1000kr i timmen så frågan är väl snarare hur lång tid ni tror att det tar?

Sedan skulle jag vilja ha bra tips på tatuerare i örebro, jag vet typ vilka som finns, men jag vet inget om dem. Vet ni inte om de är bra, så tipsa inte om dem

Det ska inte stå Jeanette som text, alternativt något ballt på latin eller bara skippa texten.

är det bara jag som tycker det ser ut som en bild på en vagina i alla dessa biografi-böcker?
2006-04-17, 13:48
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeman
är det bara jag som tycker det ser ut som en bild på en vagina i alla dessa biografi-böcker?
haha, det var den tatueringen det.. hur ställer sig trådskaparen till detta påstående mån tro?
2006-04-17, 23:02
Medlem
Roppishs avatar
tattoo house på fabriksgatan är bra
2006-04-20, 14:34
Medlem
bancos avatar
hahaha.... jag förstår vad ni menar med vaginan MEN det är väl kul att ha ett sådant "plump" test på ryggen där folk ser vad de vill se, i ditt fall en vagina

Tack för tipsen på tatuerare i Örebro, är det dyrare på waterproof för att det är bättre eller är de bara dyrare? De verkar ju riktigt duktiga iaf.
2006-04-20, 15:15
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
hahaha.... jag förstår vad ni menar med vaginan MEN det är väl kul att ha ett sådant "plump" test på ryggen där folk ser vad de vill se, i ditt fall en vagina

Tack för tipsen på tatuerare i Örebro, är det dyrare på waterproof för att det är bättre eller är de bara dyrare? De verkar ju riktigt duktiga iaf.

allt som oftast får man det man betalar för. tänk på vad det handlar om, du ska ha tatueringen på ryggen i hela ditt liv, en femhundring hit eller dit är inte värt att försöka spara in..
2006-05-27, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hatarfelia
Tror tillomed att det landar på 4500:- om du går till David eller mårten på Waterproof.
Runt 3000:- om du går till Needledemon (gunnar) samma till tattoo house (Trana) och givetvis Palle på Stardust tattoo.
Gå EJ till Tabu Tattoo. Deras Autoklav funkar inte och han kör på egenlödda nålar som han återanvänt 3-6 ggr

DETTA ÄR FÖRTAL vet du det ,docholiday på tabu köper färdiglödda nålar och autoklaven fungerar perfekt , och docholiday är den mest kompleta och bästa tatueraren i sverige.tabutattoopiercing olaigatan 27 örebro 019182521 PS:har du några problem kom till oss eller ringDS
2007-10-11, 14:56
Medlem
Saltwaters avatar
Citat:

Om jag hade varit du hade jag gått till Ronny på Needle Demon.
Visserligen är en tribal inte direkt någonting man måste vara en konstnär för att tatuera (inte min gissning, det är vad jag hört av en duskussion tatuerare emellan).
Ronny gjorde i våras en drake på min arm och många, tatuerare som privatpersoner och vänner, har beundrat hans skuggning av den. Den är orginell och enligt andra tatuerare otroligt svår att få snygg.
Där har vi en konstnär!
2007-10-11, 14:59
Medlem
Din tatuering är alltså så jävla bra så att du känner för att bumpa en tråd som är lite över 1 år gammal med ett meningslöst inlägg?
2007-10-11, 17:40
Medlem
MisterGGs avatar
Finns en tråd om detta.

Hänglås

/moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto