2006-04-10, 21:09
Bannlyst
Har heldementa 100 åringar sexualdrift?

Att dementa kan smeka sig själva och tycka det är skönt är ju en sak. De känner rent fysisk njutning av att ta på sig själva. Men är detta jämställt med att ha en sexualdrift?

Följdfråga: Om dementa inte har den typ av sexualdrift som jag syftar på, dvs. känner sexuell dragning till andra (samhällsnyttiga pedofiler tex), kan man ändå rättfärdiga att de tar en pedofil i bajshålet (eller motsvarande)? Då blir det ju inget för sexuellt åldringen (?), snarare rent fysisk närhet som säkert också är uppskattat. Men den andre parten i en sådan relation har förmodligen en annan typ av drift som då riktas mot detta pedofilen. Två olika typer av "drifter" där den pedofila personligheten vill ha närhet, och den åldrige vill ha sex/utlösning eller bara helt enkelt få sin fitta underhållsslickad lätt under natten för att sova bättre… ska inte åldringarna har rätt till det?

Jag har ju alltid blivit indoktrinerad att sexualdriften avklingar med åldern, och med det egentliga sexuellt intresserat av andra människor. Till dess är det mest för att det är skönt och för att man är nyfiken på sin egen kropp kanske och under en tilltagande demens kanske denna nyfikenhet ökar?

Så den eviga kärnfrågan är ju om en kan pedofilen knullas tillräckligt samhällsnyttig av en 100 åring gubbe som behöver en riktigt go spermapotta att tömma av sin gröt i? Eller en riktig feministisk gammal kärring som med sina åderbrock och allt vill få sin inkontinenta fitta slickad? Och sina lökar smorda så att de inte geggar ned liggsåren vid naveln.

Även om 100 åringen inte samtycker med ord med har ett sjutusan till praktstånd som äldre ibland kan ha. Har en sådan relation något syfte bortsett från för vissa stackars pedofiler som inte har någon rimlig totalsamhällsnyttokvot och därför uppskattar den närhet de kan få av en gammal erfaren krämare?

En härlig rivning en söndagskväll!

Sammanfattning:
Kan man bli för gammal för att knulla en pedofil i samhällsnyttans tjänst?

(ursäkta om jag lagtt tråden i fel forum)
2006-04-10, 21:14
Medlem
embiass avatar
Intressant tills den dagen då ens son kommer dit för att få sitt straff.
typ, -Hej pappa idag ska du få knulla mig i röven.....
2006-04-10, 21:14
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOLLOO
Har heldementa 100 åringar sexualdrift?
Ja, det kan de ha.

Citat:
Ursprungligen postat av LOLLOO
Kan man bli för gammal för att knulla en pedofil i samhällsnyttans tjänst?
??

Vad vill du? Är du på riktigt? Vad har frågorna med varandra att göra?
2006-04-10, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av system
Ja, det kan de ha.

??

Vad vill du? Är du på riktigt? Vad har frågorna med varandra att göra?

Jo min erfarenhet talar också för att de kan ha det. Och det är ju absolut inget fel i detta. Jag tycker dock att de hamnar i samhällets bakvatten lite sådär ibland.

Frågornas inebördes samband och dess presentation här i alternativa sexualiteter är hel enkelt denna. Jag blir kåt av samhällsnyttiga pedofiler, och jag undrar hur de kan göras samhällsnyttiga på bästa sätt.

Vore det alltså ok för den heldemente att sätta på en pedofil oavsett vilken ålder den demente har? Eller finns det en optimal ålder för de dementa att sätta på pedofiler vid, ( i samhällsnyttans tjänst då givetvis)
2006-04-10, 21:20
Medlem
systems avatar
Mitt sista inlägg riktat till dig:

Troll
2006-04-10, 21:21
Medlem
Hårbolls avatar
Varför frågar du inte bara efter knark och piratkort när du uppenbarligen vill åka ut med huvudet först?
2006-04-10, 21:25
Medlem
Jag har varit nattpersonal på en avdelning för dementa. Vi fick vakta en gubbe från att sätta på tanterna, vilket han lyckades med flera gånger.
2006-04-10, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hårboll
Varför frågar du inte bara efter knark och piratkort när du uppenbarligen vill åka ut med huvudet först?

Åka ut med huvudet först, det tillhör iofs en annan sexuell minoritet De s.k. återfödslovåndarna som bara får orgasm när de inbildas att de återföds (vilket man av ohävdad vana har en tendens att göra med huvudet först)

Piratkort tänkte jag inte köpa något av moderatorerna, däremot är jag oerhört intresserat av den optimala åldern på den demente då han/hon sätter på det pedofila objektet i sammhällets fromma ängder.
2006-04-10, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Jag har varit nattpersonal på en avdelning för dementa. Vi fick vakta en gubbe från att sätta på tanterna, vilket han lyckades med flera gånger.

Ooops, så det kan gå. Det är ju inte meningen att allmogen ska drabbas utav de dementas kanhända aningslösa fröjder. Fram för en mer strukturerad vårdsektor, där alla kan göra nytta.
2006-04-10, 21:40
Medlem
embiass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme

Var det nån som vart gravid?
2006-04-10, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av embias
Intressant tills den dagen då ens son kommer dit för att få sitt straff.
typ, -Hej pappa idag ska du få knulla mig i röven.....

straff??

Detta är inget straff!

Eftersom de dementa i många stycken är såsom barn är det:
"a perfect match, made in heaven"
För ingen kan väl ändå tro något annat? Dessutom kan nog inte en heldement känna igen sin son oavsett om har är förmögen att sprutlackera tjocktarmen så sin kära arvinge.

De hela handlar ju om att via stödsamtal & motiveringspedagogiska redskap få pedofilen att inse att denne kan tjänstgöra för samhällsnyttan och dess fromma.

Den eviga frågan är bara, vid vilken ålder är den demente som lämpligast? (ur påsättningteknologisk synvinkel)
2006-04-10, 21:59
Bannlyst
Lolloo.
Jag anser att hela ditt tänk, som visserligen tycks grundat i någon slags ärlig vilja att komma till rätta med pedofiliproblematiken, endast leder till att man ersätter ett övergrepp med ett annat.
Jag har arbetat inom äldrevården under en period och jag har svårt att se hur de dementa skulle kunna dra nytta av dessa "samhällsnyttiga" pedofiler med sina kortärmade skjortor och allmänt slemmiga framtoning.

Jag minns en rätt så dement man i nittioårsåldern som ofta låg och onanerade på sitt rum. Inte ropade han på pedofiler i kortärmade skjortor! Tvärt emot var det namnet på diverse dambekanta ifrån hans glans dagar som ekade genom korridoren.
Jag är tveksam till ditt upplägg.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in