2006-04-10, 22:00
Medlem
embiass avatar
Jag kan tänka mig att Pluxor har en bra uppfattning när han tyckte
att hans analöppning var redo för penetration.
2006-04-10, 22:02
Medlem
svar på frågan

Eftersom sexuall driften sitter i reptilhjärnan så är det sista som går ut innan döden vid demens. Dom grundläggande behoven hos en människa är sova, äta och fortplanta sig så är svaret. Ja visst. Jag tror där emot att man inte har den sexuella njutningen som man har som frisk.
Reptilhjärnan= den lilla delen vi har kvar från det vi var från "apstadiet".
Finns en hel del forskning om detta om man orkar läsa det.

Och till sist Pluxor.... Du får gärna ha en date med mitt basebollträ
2006-04-10, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av embias
'
En dement åldring är ju i det stora hela som ett barn, självklart borde ju denna återstundna jungfrulighet uppskattas av en pedofil!!

Måhända kanske den pedofile grymtar lite lätt över att den dementes mage ser ut som en landningsplats för trebenta spyflugor - men ack, vad gör väl det.

Ty nu är det dags att praktisera kärleksbudskapet, på en person som är precis som ett barn - upp och slicka!

Undrar bara om det finns en övre ålder & längsta slickning av en dement medborgare (ifall den dementa damen inte vill att det ska gå utan finner det nöjaktigt att objektet slickar veckovis) som man ska ta hänsyn till för den sjukhussakrala behandlingskvoten.
2006-04-10, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GodAfton
Lolloo.
Jag anser att hela ditt tänk, som visserligen tycks grundat i någon slags ärlig vilja att komma till rätta med pedofiliproblematiken, endast leder till att man ersätter ett övergrepp med ett annat.
Jag har arbetat inom äldrevården under en period och jag har svårt att se hur de dementa skulle kunna dra nytta av dessa "samhällsnyttiga" pedofiler med sina kortärmade skjortor och allmänt slemmiga framtoning.

Jag minns en rätt så dement man i nittioårsåldern som ofta låg och onanerade på sitt rum. Inte ropade han på pedofiler i kortärmade skjortor! Tvärt emot var det namnet på diverse dambekanta ifrån hans glans dagar som ekade genom korridoren.
Jag är tveksam till ditt upplägg.

Tack för ditt svar, jag förstår mycket väl vad du menar.

1 för det första är det ju ingen som ska tvinga pedofilerna in i 'det frivilliga tjänstgörandet som sexobjekt för långvårdsindustrin' ofta förkortat FSSS, vilket förhindrar varje form av övergrepp. Då pedofilerna har gratis tillgång till stödjande pedagogiska regelverk och terapeutisk apparatur som kan garantera en finstämd beteendemodifiering på kort sikt.

2 sedan kanske ju tyvärr inte alla dementa medborgare draga nytta av denna bonusfunktion på långvården, det är ju förvisso sant. Jag håller med dig om detta. Kanske en ny framtida medicinering kan ändra på detta?

3 Pedofiler som tjänstgör inom långvårssektorns industriellaorgasmframkallning tjänstgör ju dessutom som pedagogiska förebilder för tex dagisbarn som besöker långvården, min tanke var att de vid besöken skulle kunna se ned till pedofilen som sitter i en gallermadrasserad lyxcell med egen madrass.

Sedan kan barnen själva avgöra om de vill pissa eller bajsa på pedofilen. Pedofilen får på ett sådant vis dessutom månghudat tillgodogöra sig att de små hava så mycket gott inom sig.

Here comes that rain again
2006-04-10, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av embias

Jag tycker att det är mycket viktigt att göra en samlad helhetsbedömning av varje individ, vissa bör gå direkt till galonrummet (lätt avspolningsbart galontapetserat rum för maniska åldringar vilka äter skiter och knullar samtidigt, i olika grader) emedans andra kanske ska efter pedagogisk utprovning gå direkt till Luxor-licksor (vilket är en gedigen eufemism för fittslickningsslöjden) Där det pedofila objektet kan lära sig att slappna av i tungan och inte spänna sig i kroppen alltför mycket för att kunna tillfredställa alla typer av dementa med skakningar och pågående epileptiska anfall.

Vilka annars utgör en svårorgasmerad subpopulation av långvårdsindustrins fjärde sektor. Vi kan ju alltid taga in den nämde individen genom en förtursremiss rätt in i "kreativitetsrummet" där objekten lär sig sitt bästa för att säkerställa en rimlig livslängd. Sedan kan vi ju måhända ur den alstrade informationen tillgodoräkna oss eventuella parametrar för att bedömma vilken ålder den optimala demensbäraren kan ha innan den sättter objektet i svängning.
2006-04-10, 23:08
Medlem
Ljungborgs avatar
Tog moderatorn semester igen?
2006-04-10, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungborg
Tog moderatorn semester igen?

Hallå där, inga oneliners tack!

HÅLL DIG TILL ÄMNET!
2006-04-10, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bonkeyboy
Eftersom sexuall driften sitter i reptilhjärnan så är det sista som går ut innan döden vid demens. Dom grundläggande behoven hos en människa är sova, äta och fortplanta sig så är svaret. Ja visst. Jag tror där emot att man inte har den sexuella njutningen som man har som frisk.
Reptilhjärnan= den lilla delen vi har kvar från det vi var från "apstadiet".
Finns en hel del forskning om detta om man orkar läsa det.

Och till sist Pluxor.... Du får gärna ha en date med mitt basebollträ

Kanhända, kanhända.

Men vi får ju inte förvirra oss in i rent besinningslösa knullorgier a la carte. Snarare är det här mycket viktigt att hålla sig nykter och klart så att pedofilsjälen kan tillgodoföras maximal nutritionsfaktorer av vårdsektorns pedagogiska knullkultur och inte gnäll onödigt över spilld mjölk.

Knullandet måste vara vetenskapligt utfört även om den demente inte vet vem hon är så ska hon ha rätt till en soft orgasm, eller hur?
2006-04-10, 23:15
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOLLOO
Har heldementa 100 åringar sexualdrift?

Att dementa kan smeka sig själva och tycka det är skönt är ju en sak. De känner rent fysisk njutning av att ta på sig själva. Men är detta jämställt med att ha en sexualdrift?

Följdfråga: Om dementa inte har den typ av sexualdrift som jag syftar på, dvs. känner sexuell dragning till andra (samhällsnyttiga pedofiler tex), kan man ändå rättfärdiga att de tar en pedofil i bajshålet (eller motsvarande)? Då blir det ju inget för sexuellt åldringen (?), snarare rent fysisk närhet som säkert också är uppskattat. Men den andre parten i en sådan relation har förmodligen en annan typ av drift som då riktas mot detta pedofilen. Två olika typer av "drifter" där den pedofila personligheten vill ha närhet, och den åldrige vill ha sex/utlösning eller bara helt enkelt få sin fitta underhållsslickad lätt under natten för att sova bättre… ska inte åldringarna har rätt till det?

Jag har ju alltid blivit indoktrinerad att sexualdriften avklingar med åldern, och med det egentliga sexuellt intresserat av andra människor. Till dess är det mest för att det är skönt och för att man är nyfiken på sin egen kropp kanske och under en tilltagande demens kanske denna nyfikenhet ökar?

Så den eviga kärnfrågan är ju om en kan pedofilen knullas tillräckligt samhällsnyttig av en 100 åring gubbe som behöver en riktigt go spermapotta att tömma av sin gröt i? Eller en riktig feministisk gammal kärring som med sina åderbrock och allt vill få sin inkontinenta fitta slickad? Och sina lökar smorda så att de inte geggar ned liggsåren vid naveln.

Även om 100 åringen inte samtycker med ord med har ett sjutusan till praktstånd som äldre ibland kan ha. Har en sådan relation något syfte bortsett från för vissa stackars pedofiler som inte har någon rimlig totalsamhällsnyttokvot och därför uppskattar den närhet de kan få av en gammal erfaren krämare?

En härlig rivning en söndagskväll!

Sammanfattning:
Kan man bli för gammal för att knulla en pedofil i samhällsnyttans tjänst?

(ursäkta om jag lagtt tråden i fel forum)
Det är klart de har sexdriften kvar. Men generellt är den nog mycket, mycket svagare.

Men varför i hela friden ska de pippa peddos?? Vid exakt vilken ålder skulle man drabbas av dessa förvrängda värderingar anser du??
Kan jag med andra ord helt enkelt bara lägga en människa, vilken som helst, bredvid dig och så blir de pilsk och börjar pippa den?
Hur/när tror du dina egna värderingar och lustfunktioner ändras?
2006-04-10, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Det är klart de har sexdriften kvar. Men generellt är den nog mycket, mycket svagare.

Men varför i hela friden ska de pippa peddos?? Vid exakt vilken ålder skulle man drabbas av dessa förvrängda värderingar anser du??
Kan jag med andra ord helt enkelt bara lägga en människa, vilken som helst, bredvid dig och så blir de pilsk och börjar pippa den?
Hur/när tror du dina egna värderingar och lustfunktioner ändras?

Ärade Flashback medlem, jag tar den sista frågan först. Jag har inte så stor kunskap om när lustfunktionen förändras. Det är därför jag bland annat här saker samla information inför en kommande eventuell omdaning av vårdsektorn för orgasmerandets triumvirat.

Naturligtsvis ska ingen åldring behöva handskas med pedofiler!!!

Pedofilerna ska snarare finnas som en slags orgasm-på-remiss apparatur inom långvårdssektorns demensavdelningar. Dels tillfredställer man pedofilens barnalängtan eftersom de dementa ofta ter sig som barn, dels får våra kära äldre flera sprudlande och hjärtinnerligt goa orgasmer.
2006-04-10, 23:39
Medlem
Ljungborgs avatar
Ja jag kan ju inte förneka att din parafrasering av mitt inlägg innehåller ett visst mått av humor. Däremot tycker jag fortfarande frågeställningen är oklar: Handlar det om dementa 100-åringars drift, eller om samhällstjänstgöring för pedofiler?
2006-04-10, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungborg
Ja jag kan ju inte förneka att din parafrasering av mitt inlägg innehåller ett visst mått av humor. Däremot tycker jag fortfarande frågeställningen är oklar: Handlar det om dementa 100-åringars drift, eller om samhällstjänstgöring för pedofiler?

Det handlar i grund och botten om bottenlösheten i en orgasms samhällsnyttiga konstruktivitet och alla dess sekundära utebbande följdvågor.

1 Detta har jag valt att gestalta via våra härliga äldre som ofta arbetat hela sitt liv med att bygga upp det samhälle såsom både du och jag nu åtnjuter frukterna utav. NUUU.

2 Pedofiler som insett (bland annat tack vare beteendemodifierade terapi)vilken fin källa till samhällsnytta de kan vara.

3 i Akt av samkörda data ur dessa parametrar kunna bedöma om det finns en optimal ålder på den demente då orgasmfaktorn är som högst

(Även om personen i fråga i övrigt kan anses som fullständigt väck och saknar alla insikter pga av rudimentär demens)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in