Jag är kille. Jag har långt hår. Jag klippte mig idag. Jag blev slaktad. Jag blev massakrerad.
Hade risigt hår och bestämde mig för att klippa mig. Tänkte mig en sisådär 2-5cm men det blev minst 10. Kanske mer på vissa ställen.
Hade 52cm som längst innan klippningen. Kollade nyss, 44cm som längst och då är jag optimistisk, kanske mer.
Hur fan lyckas dom alltid klippa mer än man vill utan att man märker det.
Jag ser fan helt fuckad ut jämfört med hur jag såg ut innan.
Visst, dom fuckade topparna är borta. Men fan, jag har hellre fuckade toppar än så här kort hår. Jag ser helt annorlunda (fulare) ut nu jämfört med innan klippningen.
Jag tyckte jag såg snygg ut igår, idag ser jag katastrofal ut. Nu kommer jag se skit ut tills håret växt ut igen.
Så nu till min fråga. Hur får jag håret att växa snabbare?
B2 vitamin? B12? Minns att nåt av dom skulle hjälpa, tror jag..
I vilka livsmedel finns den vitamin som är bra för håret.
Ok, sökt på nätet. Vissa sajter säger att alla vitaminer/kurer/whatever e myt, andra påstår att det hjälper. Vad är sant? Vad är inte sant?
Jag vågar inte. Dessutom har jag ingen ordentlig kamera (T610) så jag kan inte även fast jag skulle vilja (turligt nog).
Edit: ok kanske, men inte nu iaf. Synd att jag inte tog några innan-bilder. Hur som helst tror inte tips hjälper mig. Jag är helt enkelt ute efter långt hår. Inte frisyrer eller nåt sånt, bara långt hår.
Tror jag iaf. Är dålig på frisyrer och sånt.
Vill jag med veta, mitt hår befinner sig just nu i sin idiotfas, då det är för långt för att vara kort och för kort för att lägga sig ner så ser bara ut som skit just nu
Jag tror inte på produkter som säger sig göra så att håret växer fortare. Ditt hår har en viss tillväxthastighet och kommer hålla sig till den med vissa variationer. Se till att lära dig leva med att du har den längd du har just nu, du kommer vänja dig och det kommer växa ut igen.
Jag är kille. Jag har långt hår. Jag klippte mig idag. Jag blev slaktad. Jag blev massakrerad.
Hade risigt hår och bestämde mig för att klippa mig. Tänkte mig en sisådär 2-5cm men det blev minst 10. Kanske mer på vissa ställen.
Hade 52cm som längst innan klippningen. Kollade nyss, 44cm som längst och då är jag optimistisk, kanske mer.
Hur fan lyckas dom alltid klippa mer än man vill utan att man märker det.
Jag ser fan helt fuckad ut jämfört med hur jag såg ut innan.
Visst, dom fuckade topparna är borta. Men fan, jag har hellre fuckade toppar än så här kort hår. Jag ser helt annorlunda (fulare) ut nu jämfört med innan klippningen.
Jag tyckte jag såg snygg ut igår, idag ser jag katastrofal ut. Nu kommer jag se skit ut tills håret växt ut igen.
Så nu till min fråga. Hur får jag håret att växa snabbare?
B2 vitamin? B12? Minns att nåt av dom skulle hjälpa, tror jag..
I vilka livsmedel finns den vitamin som är bra för håret.
Ok, sökt på nätet. Vissa sajter säger att alla vitaminer/kurer/whatever e myt, andra påstår att det hjälper. Vad är sant? Vad är inte sant?
Killar skall inte ha långt hår. Klipp dig och skaffa dig ett jobb.