2006-04-05, 21:02
Medlem
Tjo, har idag forskat omkring lite om "cheap-highs" och kom över en artikel om blomman vid namn Änglatrumpet. Verkar ju vara ett lätt sätt att få se lite hallisar och vara allmänt total borta om man säger så.

Ni som har tagit änglatrumpet får gärna komma med råd och kommentarer om vad ni tycker om den här intressanta blomman, och gärna beskriva ruset lite mer nogrannt, och var/när man kan få tag i den. Beställa på internet går ju alltid, men finns den i naturen?

Och ja, jag vet konsekvenserna med att knarka änglatrumpet, att trippen kan vara otrevligt som fan och att eftereffekterna kan vara olidliga. Men man ska ju inte tro på allt som sägs innan man provat själv, eller hur?
Citera
2006-04-05, 21:05
Medlem
speedracers avatar
Läs gärna min tripprapport (Det är bara saker man ser (Datura)) så vet du på ett ungefär vad som kan hända.

Se till att ta det med mycket bra set & setting och trippvakter, det kan gå åt skogen annars. De riktiga effekterna träder fram flera timmar efter intaget, iallafall för mig.

Trippa lugnt!
Citera
2006-04-05, 21:17
Medlem
Schysst och välskiven tripprapport.

Stod allt jag behövde veta där, tackar
Citera
2006-04-05, 21:23
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid_snake
Schysst och välskiven tripprapport.

Stod allt jag behövde veta där, tackar
Skriv gärna en egen tripprapport då du testat!
Citera
2006-04-05, 21:27
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid_snake
Tjo, har idag forskat omkring lite om "cheap-highs" och kom över en artikel om blomman vid namn Änglatrumpet. Verkar ju vara ett lätt sätt att få se lite hallisar och vara allmänt total borta om man säger så.

Ni som har tagit änglatrumpet får gärna komma med råd och kommentarer om vad ni tycker om den här intressanta blomman, och gärna beskriva ruset lite mer nogrannt, och var/när man kan få tag i den. Beställa på internet går ju alltid, men finns den i naturen?

Och ja, jag vet konsekvenserna med att knarka änglatrumpet, att trippen kan vara otrevligt som fan och att eftereffekterna kan vara olidliga. Men man ska ju inte tro på allt som sägs innan man provat själv, eller hur?

enda jag kan säga om d är att d e värt o testa d en gång men d e inget du kommer testa fler gånger
Citera
2006-04-05, 22:49
Bannlyst
Kom ihåg att detta är inte någon vanlig legal high, jag säger till och med att det är gift. Du kommer inte få någon ''tripp'' utan en drömmvärld som inte ens går att beskriva med ord. Det är jävligt lätt att loosa det på den här drogen och många har hamnat på sjukhus. Tog det själv 2 gånger i sommras och det var ingen som hellst njutning i resan. Man är bara sjukt förvirrad och hallucinerar som ett svin. Det är inga syra eller svamp hallicar, nej nej detta är livs levande scizo shit. Tänk två gånger innan du tar det.
Peace
Citera
2006-04-06, 10:28
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy_Fox
Kom ihåg att detta är inte någon vanlig legal high, jag säger till och med att det är gift. Du kommer inte få någon ''tripp'' utan en drömmvärld som inte ens går att beskriva med ord. Det är jävligt lätt att loosa det på den här drogen och många har hamnat på sjukhus. Tog det själv 2 gånger i sommras och det var ingen som hellst njutning i resan. Man är bara sjukt förvirrad och hallucinerar som ett svin. Det är inga syra eller svamp hallicar, nej nej detta är livs levande scizo shit. Tänk två gånger innan du tar det.
Peace

bra beskrivning, d e exakt som om man vore skitzo, man ser vänner som ena stunden e där för att sen helt plötsligt försvinna, tog mig flera timmar innan jag fatta att d gäng jag gick o snacka me inte ens fanns o då tänker man att man inte ska snacka me nån som man träffar för att d e hallicar men d e omöjligt att hålla efter som allt e så himla verkligt
Citera
2006-04-06, 13:12
Medlem
Psychotics avatar
har 2 polare som testade datura i sommras. ena snubben e väl fortfarande lite segare i huvudet än han var innan. han säger det själv också. och andra killen vart lite smågalen några dagar efteråt genom att han inte kunde sova och fortfarande småhallucinera.
men det kan nog vara en bra upplevelse även om det inte kommer vara den roligaste´.. btw finns det någon som vet om man överhuvud taget kan få en rolig upplevelse av denna drog/gift?
Citera
2006-04-06, 13:19
Bannlyst
Var oerhört försiktig och välmedveten vid all kontakt med änglatrumpet och datura släktningar. Forska länge innan du ens överväger det hela.
Citera
2006-04-06, 13:22
Medlem
Bone Collectors avatar
Jag är själv ganska nyfiken på Datura. Jag har väldigt hög tolerans mot psykedelier och jag har aldrig fått "riktiga" eller tydliga OEVs hur mycket jag än försökt. Får nästan aldrig OEVs och när jag väl får dem så är jag mycket medveten om att de inte finns på riktigt. Det är svårt att förklara men det syns på dem eller hur man ska säga.

Vettefan om jag vågar men om tillfälle ges så gör jag det nog.
Citera
2006-04-06, 13:41
Medlem
Tribe^s avatar
Jag och ett flertal polare testade den för några år sedan. Jag kommer ihåg att det var riktigt sjuka hallucinationer, några blev riktigt sjuka medans andra klarade sig halvbra. Men hallucinationerna har jag bara en gång varit lika nära det var när jag psyka ur på amfetamin, dom är verkliga riktigt verkliga. Gräns mellan dröm och verklighet suddas ut.
Citera
2006-04-06, 14:35
Bannlyst
Förutom det som redan tagits upp kan det ju tilläggas att just doseringen kan vara oerhört svår, med tanke på att innehållet av aktiva ingredienser kan variera rikligt från planta till planta.

Så risken att inte få något rus alls tills risken av överdosering kan ligga vid exakt samma mg antal!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in