• 1
  • 2
2002-06-02, 14:09
Bannlyst
tjenare
finns det några som har erfarenhet av pharmagroup? leveranstider? ev. tullproblem?

www.pharmagroup.com
finns en hel del godsaker där.

calle.
Citera
2002-06-05, 20:20
Medlem
Jag har beställ där ifrån 4gånger. Om du tar express så går det snabbt om dom skickar den före 10.00 så ringer budfirman på hos dig dagen efter. Har alldrig haft problem med tullen
Citera
2002-06-05, 20:41
Medlem
Vad har dom för grejer som ni kan rekomendera?
Vilket betalningssätt är att föredra?
Paypal, hur fungerar det?
Citera
2002-06-05, 21:54
Medlem
Du måste gå in på din bank och fråga efter en utlandschek i dollar som du sedan skickar net med rek brev eller liknande så dom inte kan skylla på posten. När dom ser att pengarna har kommit in så skickar dom sakerna. Det är som är bra är man får ett order nummer när man beställer så du kan på in på budets hem sida ( sist var det ups) som skickade expressbrev. Så du kan se vart ditt paket är.
Citera
2002-06-06, 13:00
Bannlyst
till party kaninen

hej party kaninen
tack för tipsen. det låter bra att du fått levererat det du beställt från pharmagroup och att grejorna inte fastnat i tullen. jag har nyligen själv beställt därifrån och var lite osäker på om dom var seriösa.

dom verkade ju seriösa, det var därför jag beställde av dom, men man kan ju aldrig veta. men du har ju fått levererat så nu är jag lugn.

själv så beställde jag via paypal eftersom det verkade enklast så.
9999
Citera
2002-06-06, 13:03
Bannlyst
till partykaninen

tjena kaninen

nästa gång så ska jag också ta expressleverans. just det missade jag denna gång när jag beställde och då tar det lite tid innan grejorna kommer.
9999
Citera
2002-06-06, 13:22
Medlem
Roger Pontares avatar
Är det nån som känner till nån sajt där man kan kolla upp substans i läkemedel och dess verkan?
Citera
2002-06-06, 13:27
Bannlyst
till anna

hejsan anna.
på pharmagroup finns det mycket att beställa, tex smärtstillande som jag har beställt. speciellt billigt är det ju inte där men det finns en hel del att välja på.

angående paypal så knyter man sitt kontokort till paypal. här kommer lite information om paypal på engelska. hoppas det går bra med det språket. det är taget från deras frågor och svar.

What does PayPal do?
PayPal is a quick and easy way for businesses and entrepreneurs to accept credit card payments online, and a popular way for people to send money to each other on the Internet. PayPal enables any business or consumer with an email address to securely, conveniently, and cost-effectively send and receive these payments.

The PayPal network extends the existing financial infrastructure of bank accounts and credit cards and creates a global payment solution. PayPal products are ideally suited for small businesses, online merchants, individuals and others currently underserved by traditional payment mechanisms.

What are the core components of the PayPal business?

eCommerce services for businesses & individuals - PayPal enables quick and easy payment processing for websites, classified ads, auction sites, and email - anywhere a person wants to collect payments online. Use PayPal to:

accept credit card and/or bank account payments for single or multiple item purchases
sell products to PayPal users in 38 countries outside the U.S.
collect subscription or recurring payments
gather donations or "tips"
get instant notification when you receive payments

Online auction services - Automated tools for auction sellers shorten sales cycles and reduce administration time.
insert PayPal logos to any number of listings automatically
notify winning bidders instantly

Person-to-person payment services - Forget the checks, stamps & envelopes when you send money to friends and family. With PayPal you can:

send money online from a credit card or bank account
request money from an individual or group
use a virtual debit card for safe and easy online shopping
Citera
2002-06-06, 13:33
Bannlyst
till roger pontare

tjena pontare

det bästa stället att kolla upp läkemedel och dess verkningar är nog

http://www.fass.se/LIF/home/index.jsp

9999
Citera
2002-06-06, 14:40
Medlem
Roger Pontares avatar
Re: till roger pontare

Citat:
Ursprungligen postat av 9999
tjena pontare

det bästa stället att kolla upp läkemedel och dess verkningar är nog

http://www.fass.se/LIF/home/index.jsp

9999

Tack för hjälpen! Är det nån som vet nåt om bentazepam, ger den samma effekt som diazepam?
Citera
2002-06-06, 21:10
Bannlyst
till pontare

hej igen pontare

det är tydligen ingen skillnad på preparaten du undrar över. jag hittade det här på nätet.

Bentazepam [posted 11/11/98]
Question:What is Bentazepam? My mom came home from europe with a prescription for it which she did not fill. Is it like valium, which she normally takes?

Answer: In the same class of drugs as valium, a benzodiazepam.
Citera
2002-06-07, 06:50
Medlem
Ralf2s avatar
Angående bentazepam så har en kompis testat dom och det var väl inte världens bästa benzo direkt. Men har man inget annat så kan dom säkert vara bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in