Citat:
Ursprungligen postat av
JubelOchKlang
Fråga inte mig, jag är inte forskare
Däremot är jag kvinna med hyfsat smal midja och samtidigt smakfullt breda höfter (och ett par rejäla lökar därtill). Min kropp har sett ut så sedan jag kom i puberteten så det har i mitt fall inget med barnafödande att göra
Viktmässigt väger jag in på ca 57-58 kg till mina 166 cm, så jag är ingen tungviktare trots att jag har lite att ta på när det gäller höfter och rumpa. Min kille har inga problem med att kasta runt mig i sängen
Du är väl helt enkelt inte en ass-man. Vissa killar föredrar rumpa, andra gillar bröst, åter andra tänder på fötter eller tycker det är viktigt att tjejen har långt hår.
Jag är definifivt en assman så där hade du fel! Jag älskar även bröst och pussy som vilken
annan normal man som helst
Det här kanske är fördomar men jag tycket att kvinnor med stora bröst/stor rumpa ofta kan
ha kass attityd , dom tror att dom har allt som män vill ha (vilket inte är sant) - och det
i sin tur gör dem oattraktiva. Speciellt när det gäller brösten har jag märkt.
Jag brukar alltid då tänka för mig själv att om hon hade gått ner i vikt hade hon varit
mkt snyggare, vem fan bryr sig om dom där jävla brösten, dom är bara i vägen när
man har sex.
Om du hade varit ännu mindre så hade han kunnat kasta runt dig ännu mer och knulla
dig ännu hårdare? Hade du varit snyggare om du varit ännu smalare, vad tror du själv?