2021-05-27, 19:02
Medlem
Se7eens avatar
Första gången jag testar CBD weed. Van rökare av og weed.
Så väldigt små förväntningar.
Men har ibland svårt o kontrollera THC rus så tänkte CBD kanske passar mig bättre. Plus lagligt.
Jag fick hem två olika strains. Och ojoj vilken skillnad.
Köpte från thomthom och sen från Natural Hemp Life.
Kände inget på ThomThoms, plus att dom var torra som fan och mycket kvistar.👎
Men dom hade fint Kratom.

Andra beställningen från Natural Hemp Life var fina kompakta och lite fuktiga buds.
Rulla en mini-jolle av deras black flamingo. Väldigt skeptisk efter det jag hade rökt från ThomThom.
Men blev sjukt mjuk och glad, smått bäng. Helt avkopplad. Som ett lagom och mysigt tillstånd efter en thc jolle.

Ska bli nice att rulla en fetare spliff senare ikväll innan läggdags!!👍👌
Citera
2021-05-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Se7een
Första gången jag testar CBD weed. Van rökare av og weed.
Så väldigt små förväntningar.
Men har ibland svårt o kontrollera THC rus så tänkte CBD kanske passar mig bättre. Plus lagligt.
Jag fick hem två olika strains. Och ojoj vilken skillnad.
Köpte från thomthom och sen från Natural Hemp Life.
Kände inget på ThomThoms, plus att dom var torra som fan och mycket kvistar.👎
Men dom hade fint Kratom.

Andra beställningen från Natural Hemp Life var fina kompakta och lite fuktiga buds.
Rulla en mini-jolle av deras black flamingo. Väldigt skeptisk efter det jag hade rökt från ThomThom.
Men blev sjukt mjuk och glad, smått bäng. Helt avkopplad. Som ett lagom och mysigt tillstånd efter en thc jolle.

Ska bli nice att rulla en fetare spliff senare ikväll innan läggdags!!👍👌

Om du tänkt köpa buds igen kan jag rekommendera Eletta advanced från nordicmedcan. Tycker den slår allt jag testat men cbdbuds.nu har fina buds också.

ThomThom är en av få som jag inte har testat köpa av ännu men vilken strain köpte du där?
Citera
2021-05-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liquid1
Om du tänkt köpa buds igen kan jag rekommendera Eletta advanced från nordicmedcan. Tycker den slår allt jag testat men cbdbuds.nu har fina buds också.

ThomThom är en av få som jag inte har testat köpa av ännu men vilken strain köpte du där?

https://herbalistcbd.se/
Citera
2021-05-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishCat
https://herbalistcbd.se/

Inte testat. Vilken är din favorit från deras utbud?
Citera
2021-05-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liquid1
Inte testat. Vilken är din favorit från deras utbud?

Skywalker
Citera
2021-09-07, 11:57
Medlem
Köp inte buds om ni vill få någon effekt så ska ni köpa Hasch då man gör hasch av sånna cbd buds så blir det samma sak som vanligt jag fick ett as starkt rus och rökte inte ens så mycket alla ni där borde testa själv tror ni kommer bli nöjda!😎🌱
Citera
2021-11-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DMT0AZTRONAUT
Köp inte buds om ni vill få någon effekt så ska ni köpa Hasch då man gör hasch av sånna cbd buds så blir det samma sak som vanligt jag fick ett as starkt rus och rökte inte ens så mycket alla ni där borde testa själv tror ni kommer bli nöjda!😎🌱

Jaa så sant. Testade dr herbals marokanska hasch och den var väldigt fin. stark som fan
Citera
2021-11-27, 14:02
Bannlyst
Fick hem en 10:a av det här i onsdags
https://naturexpressen.se/products/cbd-buds-blue-breeze
(annan sida dock)

Men blev iallafall sjukt nöjd, riktigt fina & stinkande buds med mycket kristaller och allt
Citera
2024-01-31, 02:45
Medlem
Jag har inte beställt buds tidigare och undrar bara hur man gör.
Hur gör man för att röka buds som man beställer från Natural hemp life?
Får man med papper i paketet eller hur funkar det?
Citera
2024-01-31, 09:42
Medlem
Nordicmedcan alla dagar i veckan. Har testat nästan allt på marknaden.

Deras bud är lab testade kollar vi tex: https://ed95rkbe73g.exactdn.com/wp-c...&lossy=1&ssl=1

Så innehåller den runt 5mg THC per gram!
Slå i hopp en 2 grams jolle ren.
Jag känner mig små stenad och skön som ett liten liten bong hit av THC röka + ron cbd ger...

Treshold för THC ligger på runt 6mg!
Citera
2024-02-03, 12:12
Medlem
För buds, koncentrat och alla möjliga andra former utav laglig industrihampa och liknande rekommenderar jag upgrade natural skarpt.
Cannabislight är också bra.

Citat:
Ursprungligen postat av DemonAtom
Jag har inte beställt buds tidigare och undrar bara hur man gör.
Hur gör man för att röka buds som man beställer från Natural hemp life?
Får man med papper i paketet eller hur funkar det?
Nja du får inget sådant (eller det får man nog i vissa specifika fall), man får lista ut hur man använder det på egen hand. Du blir inte hög av cbd (men du kommer känna medicinska egenskaper som kan hjälpa en på flera olika sätt med både måendet och kroppen) och du försummar dess viktiga medicinska och läkande egenskaper när du väljer ett förbränna det. Antingen så äter man det eller så vaporiserar man det. Rökning gör produkten mycket mindre nyttig.
Senast redigerad av N0.N4M3 2024-02-03 kl. 12:17.
Citera
2024-02-04, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
För buds, koncentrat och alla möjliga andra former utav laglig industrihampa och liknande rekommenderar jag upgrade natural skarpt.
Cannabislight är också bra.

Nja du får inget sådant (eller det får man nog i vissa specifika fall), man får lista ut hur man använder det på egen hand. Du blir inte hög av cbd (men du kommer känna medicinska egenskaper som kan hjälpa en på flera olika sätt med både måendet och kroppen) och du försummar dess viktiga medicinska och läkande egenskaper när du väljer ett förbränna det. Antingen så äter man det eller så vaporiserar man det. Rökning gör produkten mycket mindre nyttig.
Fast det är THCa, THC och THCv delen i CBD budsen som gör en påverkad. Kolla Labb analysen jag skicka på nordicmedcan strain. Inlägget ovanför dig.

THC mängden får vara max 2mg per 1gram dock räknas inte THCa samt THCv till den delen.

Just denna strain är EU godkänd men har nästan 6-7mg THC per gram.

1 gram av denna är ekvivalens med 1st Marinol tablett i THC mängd.

https://ed95rkbe73g.exactdn.com/wp-c...&lossy=1&ssl=1
Senast redigerad av PHfrillan 2024-02-04 kl. 14:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in