Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
De kommer kanske lugna dig. Det kommer ju bli en massa följdfrågor som om du bara svarar ärligt på kan de via telefon ge en viss indikation på om det behövs en tid eller ej. Allergi borde ju visats sig tidigare men kan komma senare i livet också. Är ju inget att oja sig över. Värre att om det nu är lite hypokondri bakom detta låta det förstöra din vardag och även faktiskt bland det bättre sätten att stärka sitt immunförsvar (att träna) för om nu Gud förbjude man skulle bli utsatt för ett virus som detta.
Ja, det känns som det bästa att göra faktiskt. Har min första träning imon, så har jag ingen feber och jag känner mig samma som i torsdags när jag tränade så blir det nog att jag kör på. Visar det sig att det blir värre under eller efter träning så blir det nog att ta en liten vila men kommer definitivt ta o ringa 1177 imon och se vad dem har att säga.
Tyckte själv att det var lite konstigt att jag skulle få pollen nu så här sent in i livet men sen så har jag sett på någon sida att det är många fler som aldrig har känt av det förut som har börjat känna av det detta året. Kan ju också vara pga att alla tänker o känner efter nu för tiden.
Jag ska vara ärlig o säga att jag har lidit utav hälsoångest under 2018 till mitten av 2019. Efter det tyckte jag och min psykolog att jag hade blivit mycket bättre så vi avslutade där och jag fick börja använda fluoxetin tills nu I maj detta året då jag slutade med det. Jag har känt av för många symptom som har varit väldigt konstiga för många gånger. Jag vet ej dock om detta kan vara ett symptom för det känns väldigt konstigt.