• 2
  • 3
2020-06-20, 22:44
Medlem
Finns gatuhoror i Guadalhorce, 10€ för de svarta och 20€ för de vita, dock mycket poliser där nu pga Corona. Stora böter om du åker dit. Finns även gatuhoror i Marbella/Puerto Banus, tror dock att de är dyrare och fler ficktjuvar.[/quote]
Var i gualdalhorce? Är det i naturreservatet? Ner mot nudiststranden? Verkar mest vara cruising för gayfolk
Citera
2020-06-21, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Finns gatuhoror i Guadalhorce, 10€ för de svarta och 20€ för de vita, dock mycket poliser där nu pga Corona. Stora böter om du åker dit. Finns även gatuhoror i Marbella/Puerto Banus, tror dock att de är dyrare och fler ficktjuvar.
Var i gualdalhorce? Är det i naturreservatet? Ner mot nudiststranden? Verkar mest vara cruising för gayfolk[/quote]

Gatorna bakom Scandalo samt gatorna runt metrostationen i Guadalhorce.
Citera
2020-06-22, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Var i gualdalhorce? Är det i naturreservatet? Ner mot nudiststranden? Verkar mest vara cruising för gayfolk

Gatorna bakom Scandalo samt gatorna runt metrostationen i Guadalhorce.[/quote]

Skulle inte vilja gå i dom kvarteren på kvällen
Jag rekommenderar att kolla på Pasion.com. Jag har träffat så många supersnygga latinas där och som är sjövilda i sängen. Kan man inte spanska så brukar det funka med translator och några engelska ord.
Citera
2020-06-22, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Gatorna bakom Scandalo samt gatorna runt metrostationen i Guadalhorce.

Skulle inte vilja gå i dom kvarteren på kvällen
Jag rekommenderar att kolla på Pasion.com. Jag har träffat så många supersnygga latinas där och som är sjövilda i sängen. Kan man inte spanska så brukar det funka med translator och några engelska ord.[/quote]

Haha, de där kvarteren är hur säkra som helst. Jag har gått runt där säkert hundra gånger efter att ha druckit på Scandalo. Det händer ingenting där. Pasions är nog det som är bäst värde för pengarna, men jag pallar inte fara omkring utan att veta vad som väntar mig. Dessutom så är det bra mycket dyrare än 10-20€ för en gatuhora. Spanska är inget problem för mig. Jag föredrar klubbarna framför eskorterna, gatuhororna är i princip gratis.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in