2020-06-17, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumpan1792
vart i Spanien bör man åka till för att få bäst variation och valmöjligheter?
strippklubbar,bordeller, gatuhoror och allt som finns.

Vart åker man då? eller finns det bättre soliga länder att åka till än just Spanien kanske?
det ska dock vara Europa.

Madrid är bäst i Spanien, kanske inte så kul ställe att resa till på sommaren så Malaga skulle vara ett bra alternativ.

Frankfurt och Berlin i Tyskland är också bra.
Citera
2020-06-17, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Madrid är bäst i Spanien, kanske inte så kul ställe att resa till på sommaren så Malaga skulle vara ett bra alternativ.

Frankfurt och Berlin i Tyskland är också bra.

mitt på sommaren lär det ju inte bli eftersom man inte kan resa just nu. tänkte till hösten kanske. om man nu får resa då.

Berlin har jag varit i. trevlig stad. Dock inget "sol-land" som jag var sugen på.

men gillade alla streetwalkers som gick omkring på vissa gator där.
verkar inte vara så vanligt i andra länder om jag förstått det rätt.
Citera
2020-06-17, 12:07
Medlem
Citat:
finns det fler länder i europa (soligt land) som har liknande utbud som Spanien?
Grekland har laglig prostitution, i Aten kan du nog hitta det mesta. Risken att bli knivhuggen av en tjackad pakistanier är dock ca 10ggr högre än i resten av Europa
Citera
2020-06-17, 14:31
Avstängd
thaimans avatar
Har varit i Puerto Banos många gånger, senast i februari.
Navy håller stilen och streetgirl dräller de av. Snygga bassebrudar på navy. Lite dyra men det är förhandlingsbart
Citera
2020-06-18, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Navy håller stilen och streetgirl dräller de av. Snygga bassebrudar på navy. Lite dyra men det är förhandlingsbart

Hur mycket kostar det på Navy Bar? Är det vanligast med en timme eller hela natten? Jag har läst lite om det på ISG, mest negativa kommentarer där tyvärr. Har du varit på Milady? Dyrt och inte särskilt många tjejer eller mer attraktiva än de på Scandalo och Estark 92 i Malaga och Fuengirola.

Jag försökte åka från Milady till Navy Bar för ett par år sen, men taxichauffören visste inte vart det låg.
Citera
2020-06-18, 01:15
Medlem
Citat:

härligt. hur gör man med alla streetgirls? tar man med dom till sitt hotellrum eller finns det sådana "bås" som LSD som i Berlin? eller funkar det i buskarna och skogen eller någonstans på stranden?
Citera
2020-06-18, 06:48
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
härligt. hur gör man med alla streetgirls? tar man med dom till sitt hotellrum eller finns det sådana "bås" som LSD som i Berlin? eller funkar det i buskarna och skogen eller någonstans på stranden?
Man hyr rum på ett lägenhetshotell ca 100 meter därifrån.
Inga frågor från receptionen bara att knalla in. Hotel Phyr, överlägset.
Citera
2020-06-18, 08:57
Medlem
Citat:
Man hyr rum på ett lägenhetshotell ca 100 meter därifrån.
Inga frågor från receptionen bara att knalla in. Hotel Phyr, överlägset.

hyra rum där just för stunden eller menar du att man ska bo på det lägenhetshotellet under hela vistelsen?
Citera
2020-06-18, 10:28
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
hyra rum där just för stunden eller menar du att man ska bo på det lägenhetshotellet under hela vistelsen?
Jag bor där hela tiden, vill man ha billiga luder åker man till fungerola taxi är billigt. Tjejerna halva priset mot PB, men lite sunkigt. Gott om svarta tjejer och ryskor där.
Citera
2020-06-18, 11:38
Medlem
Citat:
Jag bor där hela tiden, vill man ha billiga luder åker man till fungerola taxi är billigt. Tjejerna halva priset mot PB, men lite sunkigt. Gott om svarta tjejer och ryskor där.

fuengerola som ligger mellan marbella och malaga?

när du säger halva priset, är det då gatuhororna eller allting som är billigare där?

Hur är det med strippklubbar i städerna längs kusten där? finns det gott om dom?
är dom påstridiga om att ligga eller kan man lugnt sitta och dricka öl och bara titta om man vill?
Citera
2020-06-18, 16:51
Medlem
Citat:
fuengerola som ligger mellan marbella och malaga?

när du säger halva priset, är det då gatuhororna eller allting som är billigare där?

Hur är det med strippklubbar i städerna längs kusten där? finns det gott om dom?
är dom påstridiga om att ligga eller kan man lugnt sitta och dricka öl och bara titta om man vill?

Finns inga riktiga strippklubbar där, det är horhus som gäller. Bästa är Scandalo i Malaga 100-110€/30 min, tvåa är Estark 92 80€/30min. Fler latinas i Scandalo.

Finns gatuhoror i Guadalhorce, 10€ för de svarta och 20€ för de vita, dock mycket poliser där nu pga Corona. Stora böter om du åker dit. Finns även gatuhoror i Marbella/Puerto Banus, tror dock att de är dyrare och fler ficktjuvar.
Senast redigerad av ViscaCatalunya69 2020-06-18 kl. 16:54.
Citera
2020-06-18, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Finns inga riktiga strippklubbar där, det är horhus som gäller. Bästa är Scandalo i Malaga 100-110€/30 min, tvåa är Estark 92 80€/30min. Fler latinas i Scandalo.

Finns gatuhoror i Guadalhorce, 10€ för de svarta och 20€ för de vita, dock mycket poliser där nu pga Corona. Stora böter om du åker dit. Finns även gatuhoror i Marbella/Puerto Banus, tror dock att de är dyrare och fler ficktjuvar.

okej. hur ser det ut och hur funkar det inne i dessa horhus?

jaså poliserna stoppar en eller? är det olagligt nu?
tanken är inte att åka just nu ändå. tänkte kanske till hösten men det beror på hur det ser ut med corona.

har du erfarenhet av andra länder än Spanien? finns det andra länder med liknande "system" som Spanien när det gäller prostitution ?

Tyskland vet jag, där har jag varit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in