• 1
  • 2
2020-06-14, 15:28
Medlem
olasvenssons avatar
Pizzahaket I Love Pizza har kommit till Kungsbacka. Jag var där och testade en pizza. Priset är lite högre än på random turk-pizzerior.

Maten på I Love Pizza verkar vara av mycket hög kvalitet. Restaurangen/miljön är storslagen. Rent och snyggt överallt där man sitter och äter. En proffsig restaurang.

Vad tycker ni om I Love Pizza?

https://web.archive.org/web/20200513...ilovepizza.se/
Citera
2020-06-14, 15:32
Bannlyst
I Love Pizza? Är det restaurangägaren, bagaren, servitören, diskaren eller den som ska äta pizzan som älskar den?
Citera
2020-06-14, 15:35
Medlem
JosinaSousas avatar
Kedja? Finns de bara i GBG?

Din lank ar knas.
Citera
2020-06-14, 16:33
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Alla kebab hak använder samma jävla ingredienser. De alla använder samma nötkebab eller fläskkarré, de brukar krydda de lite osv osv efter smak.

Jag tycker bara att i love pizza har fått för mycket hype pga Zlatan va där o käka
Citera
2020-06-14, 17:23
Medlem
JosinaSousas avatar
Den har ar fin: Alla våra pizzerior drivs av familjen Yuksel. Vår filosofi är att servera den godaste maten av de bästa råvarorna.

Chicken Nuggets 30 spann...
Citera
2020-06-14, 17:44
Medlem
NaZdravis avatar
Fräschare än random babbepizzeria.
Deras falafelrulle är god och mättande som fan.
Citera
2020-06-14, 18:10
Medlem
Big Bosss avatar
De har bra pizzor och generellt bättre standard än de flesta pizzerior. Men samtidigt lite dyrare så. De hade en blanco pizza där som var sjukt god.
Citera
2020-06-14, 21:32
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Pizzahaket I Love Pizza har kommit till Kungsbacka. Jag var där och testade en pizza. Priset är lite högre än på random turk-pizzerior.

Maten på I Love Pizza verkar vara av mycket hög kvalitet. Restaurangen/miljön är storslagen. Rent och snyggt överallt där man sitter och äter. En proffsig restaurang.

Vad tycker ni om I Love Pizza?

https://web.archive.org/web/20200513...ilovepizza.se/
Tycker de är mycket bra! Kebabrullarna är stora som helvete o pizzan är god! Kanske lite lite dyrt men de är allt värt de
Citera
2020-06-14, 22:03
Medlem
yz44s avatar
Kebabpizzan med såsen bredvid är min rekommendation.
Citera
2020-06-20, 23:12
Medlem
Dom är riktigt bra, varierande kvalité beroende på viken du besöker dock.
Citera
2020-06-21, 12:27
Moderator
zanteras avatar
Tycker det var bättre förr när det bara var klassiska Utby Pizzeria. Kändes som råvarorna var lite bättre, kebaben och såsen lite godare, det var lite mer 'unikt' men nu efter det har blivit en kedja som har 6 (?) lokaler runtom GBG-området så har det blivit lite mer streamlinat, Det känns lite mer 'generiskt' och priserna har gått uppåt.

Jag håller dock I Love Pizza betydligt högre än Sannegården som måste vara bland de mest överskattade vad gäller rykte. Deras kebab är väl helt okej men såsen är bland den mest intetsägande jag har smakat och själva pizzan (dvs degen, tomatsås, ost) är också ganska 'meh'.
Citera
2020-06-22, 09:47
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tycker det var bättre förr när det bara var klassiska Utby Pizzeria. Kändes som råvarorna var lite bättre, kebaben och såsen lite godare, det var lite mer 'unikt' men nu efter det har blivit en kedja som har 6 (?) lokaler runtom GBG-området så har det blivit lite mer streamlinat, Det känns lite mer 'generiskt' och priserna har gått uppåt.

Jag håller dock I Love Pizza betydligt högre än Sannegården som måste vara bland de mest överskattade vad gäller rykte. Deras kebab är väl helt okej men såsen är bland den mest intetsägande jag har smakat och själva pizzan (dvs degen, tomatsås, ost) är också ganska 'meh'.

Precis, det är synd att man inte höll sig till legendariska Utby Pizzeria. Dit åkte ju folk från hela stan för att käka men nu har det ju bara blivit en kedja vilket är otroligt tråkigt.
Sedan är det en bra kedja dock och den krossar ju vanliga arab-slaskpizzerior med hästlängder samt är som du säger också bättre än Sannegården.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in