Flashback bygger pepparkakshus!
2020-06-13, 17:52
Medlem
Hej,

Fråga 1:
Hur gör man på Circle K när man får en gratis tvätt?
Använder mitt CC och ser inga alternativ för en gratis tvätt.
När man väljer premium tvätt(som man får gratis var 6:e tvätt), då tas det betalt för det...

Fråga 2:
Sedan om någon vet en bra biltvätt(hand) i södertälje(Helst i Östertälje området) som är prisvärd, så skulle det vara jättebra. Cirkle K tvätten är värdelös på att få bort fågel spillning och lufttorkningen funkar inte jättebra... man har massa med damm efter 5 minuters körning...

Tack!
Citera
2020-06-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuckFlower
Hej,

Fråga 1:
Hur gör man på Circle K när man får en gratis tvätt?
Använder mitt CC och ser inga alternativ för en gratis tvätt.
När man väljer premium tvätt(som man får gratis var 6:e tvätt), då tas det betalt för det...

Fråga 2:
Sedan om någon vet en bra biltvätt(hand) i södertälje(Helst i Östertälje området) som är prisvärd, så skulle det vara jättebra. Cirkle K tvätten är värdelös på att få bort fågel spillning och lufttorkningen funkar inte jättebra... man har massa med damm efter 5 minuters körning...

Tack!

Vad säger Cirkel K då...
Citera
2020-06-13, 18:15
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Har du kollat på dina sidor på deras hemsida? Står där om du har fler än 5 tvättar av de fem som behövs?
Citera
2020-06-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Vad säger Cirkel K då...
Tänkte fråga här först innan jag går in till dom o frågar.

Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Har du kollat på dina sidor på deras hemsida? Står där om du har fler än 5 tvättar av de fem som behövs?

Japp, har en gratis tvätt + 2 tvättar till nästa gratis tvätt, samt en 20% rabbat på nästa premium tvätt.
Har haft 20% rabbatten sedan mars, vette fan hur man använder.

Får någ gå in och fråga personalen nästa gång.
Citera
2020-06-13, 18:24
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:

Japp, har en gratis tvätt + 2 tvättar till nästa gratis tvätt, samt en 20% rabbat på nästa premium tvätt.
Har haft 20% rabbatten sedan mars, vette fan hur man använder.

Får någ gå in och fråga personalen nästa gång.
Skumt. Jag betalar visserligen i kassan jämt men det har aldrig varit något problem, sjätte tvätten har varit gratis. Iofs har jag för mig dom säger till i kassan, "du har en fri tvätt" så det kanske sker manuellt.
Citera
2020-06-13, 20:35
Moderator
Citat:
Ursäkta att jag frågar, men varför i hela friden då? Ja, det kan förstås vara någon här som varit ute för samma sak, men om du frågar på stationen du tänker tvätta på så får du svar på studs utan att få kassa killgissningar som du inte vet om de är riktiga eller inte.
Citera
2020-06-13, 20:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Ursäkta att jag frågar, men varför i hela friden då? Ja, det kan förstås vara någon här som varit ute för samma sak, men om du frågar på stationen du tänker tvätta på så får du svar på studs utan att få kassa killgissningar som du inte vet om de är riktiga eller inte.
He he! Typiskt svenskt beteende. Vågar inte fråga, "jobbigt och skämmigt" att be om något gratis, som de ändå annonserat om. Jag hade gått in omedelbums och tagit reda på vad det är frågan om. Det är ju säkert 100 ggr lättare än att starta en tråd här och dessutom får man svar bums.
Citera
2020-06-13, 22:52
Medlem
Det finns väl inga biltvättar som delar ut gratis tvättning?
Att man får var sjätte tvätt utan kostnad är en annan sak eftersom du pyntat fem tvättar redan.
Citera
2020-06-13, 23:13
Medlem
miikoss avatar
Antar att det är samma med ”gratis kaffe”. Att personalen frågar om man vill utnyttja erbjudandet.

Beställ i kassan nästa gång.

Om någon annan ska betala ex. jobbet, så vill man ju ogärna att priset skulle bli o kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in