• 5
  • 6
2020-08-15, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannafruttii
Helt sant, inte skulle det falla in för mig och kommentera killars kuk heller.

Jag förstår bara inte varifrån tjejer får sina osäkra funderingar kring sitt kön.. det är ingen som kommenterat irl utan mer vad jag själv TROR, sen har jag ärligt talat sett alldeles för mycket porr, kan nog komma därifrån.

Nej, det är svårt att förstå vart det kommer ifrån, men handlar nog om en osäkerhet som tar sig uttryck i det mest personliga som finns. Sen att ingen annan bryr sig spelar nog ingen roll.

Men inte kommentera killars kuk? Du var helt klart inte på samma efterfest som jag igår! Där jävlar kommenterades killars kukar och uppvisades kukbilder de fått skickade till sig, det var ju så att härdade sjömän hade skämts ihjäl sig om de hörde det!
Citera
2020-08-15, 01:32
Medlem
Din fitta såg helt normal ut.

Du borde snarare oroa dig över din hjärna.

Alternativt säg att du vill ha det mörkt när du knullar.

Problem solved.
Senast redigerad av blaha95 2020-08-15 kl. 01:48.
Citera
2020-08-15, 01:39
Medlem
Skulle inte tveka ts.. Sluta oroa dig.
Citera
2020-08-15, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DKink27
Nej, det är svårt att förstå vart det kommer ifrån, men handlar nog om en osäkerhet som tar sig uttryck i det mest personliga som finns. Sen att ingen annan bryr sig spelar nog ingen roll.

Men inte kommentera killars kuk? Du var helt klart inte på samma efterfest som jag igår! Där jävlar kommenterades killars kukar och uppvisades kukbilder de fått skickade till sig, det var ju så att härdade sjömän hade skämts ihjäl sig om de hörde det!

Jag vet, det har ju tyvärr blivit lite mer accepterat att visa killars kön i en tjejgrupp och även uppfattas som skoj, men det beror på vilka kretsar tjejer hänger i och naturligtvis ålder och mognadsgraden på damerna. Min vänskapskrets skulle tycka det var pinsamt och väldigt motbjudande om jag skulle flasha upp killars kukar på bild eller ens kommentera/klaga utseende.. skulle vara stelt och någon skulle väl endast säga - jaha ok då vet vi.
Citera
2020-08-15, 12:12
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Helt sant, inte skulle det falla in för mig och kommentera killars kuk heller.

Jag förstår bara inte varifrån tjejer får sina osäkra funderingar kring sitt kön.. det är ingen som kommenterat irl utan mer vad jag själv TROR, sen har jag ärligt talat sett alldeles för mycket porr, kan nog komma därifrån.

Ja helt rätt, men om du skulle se ett väldigt missbildad underliv under ert första sex så skulle kanske hon märka din reaktion, inte att du säger något men ansiktsmask går väl inte att dölja..?

En man som luktade väldigt illa ville ha avsugning från mig en gång, det var en stank av lik och avlopp plus en massa hår på det, han ville verkligen övertala mig och tillslut var jag tvungen och säga att det stinker, annars hade han väl tjatat ihjäl sig..

Skulle du bli arg om du var i samma sits?

Jaha, men andra här i tråden verkar ha sett den, men postade en bild under tråden "Hur ser en snygg fitta ut" och där funkar länken.

Nyfiken på vad man ska göra åt sitt huvud som spökar?

Porr är skit och skapar bara massa demoner i unga människors huvud. Det är en oerhört ytlig bransch som inte borde få finnas, lika lite som sociala medier med allt vad det innebär, borde få finnas.

Kollat på din fiffi och den ser, precis som majoriteten skriver här, helt normal ut. Var nöjd.

Sök hjälp om det inte blir bättre. Kolla upp BDD, tror du kan ha detta om det skapar stora problem i ditt vardagliga liv.

Nej, givetvis hade jag inte blivit arg då jag också förväntar mig ett rent underliv när man slickar en tjej. Det är ju ömsesidigt. Hade sagt till henne direkt eller frågat om hon kan ta en dusch först.

Vad menar du med "missbildat" underliv förresten?
Citera
2020-08-18, 17:43
Medlem
Vermillionss avatar
Citat:
Jaha, men andra här i tråden verkar ha sett den, men postade en bild under tråden "Hur ser en snygg fitta ut" och där funkar länken.

Nyfiken på vad man ska göra åt sitt huvud som spökar?

Jag tror ingen bryr sig eller tycker att det är nåt fel, men det spelar ju ingen roll om du tycker att det är ett problem.

Jag förstår att du är osäker och vill ha bekräftelse men det verkar inte räcka till. Din fiende är ditt sätt att tänka så det är din självkänsla du måste jobba med.

Jag skäms över storleken.
Men jag är tacksam att den blir mycket större än medel in action och levererar. Catch my drift?
Älska dig själv.
Senast redigerad av Vermillions 2020-08-18 kl. 17:47.
Citera
2020-08-22, 11:42
Medlem
Rostbiffar, trollkarlsärmar i bacon, köttgardiner, fladdermus och allt vad det kallas är det bästa som finns!

Helt seriöst. Önskar jag någon gång i livet får ynnesten att få närkontakt med en sådan.

Ibland letar jag specifikt efter det när jag tar en vända på cyberrymdens erotiksidor
Senast redigerad av YourNameisSexy 2020-08-22 kl. 11:46. Anledning: fladdermus
Citera
2020-08-22, 21:48
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourNameisSexy
Rostbiffar, trollkarlsärmar i bacon, köttgardiner, fladdermus och allt vad det kallas är det bästa som finns!

Helt seriöst. Önskar jag någon gång i livet får ynnesten att få närkontakt med en sådan.

Ibland letar jag specifikt efter det när jag tar en vända på cyberrymdens erotiksidor
Vadå har du bara träffat streckfittor i ditt liv?
Kanske 1 av 30 vuxna kvinnor har streckfitta och då menar jag med bena isär.
Citera
2020-08-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Vadå har du bara träffat streckfittor i ditt liv?
Kanske 1 av 30 vuxna kvinnor har streckfitta och då menar jag med bena isär.
Tvärtom
Citera
2020-08-22, 23:41
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotpedal
Tvärtom
Vadå tvärtom? Inte direkt vanligt med streckfitta ens i porrens värld.
Citera
2020-08-23, 17:19
Medlem
joyces avatar
Citat:
Jag är full medveten om att alla killar är olika gällande utseende på fittor, men är så nojig över att killar som man legat med haft en åsikt och inte vågat säga att det var avtändande..

Har perioder där jag ältar över vissa frågor som tär på mitt självförtroende och kikar jämt i tråden ”hur ser en snggg fitta ut” då börjar man såklart jämföra sig.. varför vet jag inte. Det här är inget man öppet snackar med vänner eller psykolog liksom, men ärligt talat tjejer och killar där ute, är det vanligt med rosa underliv?

Jag har pigment eller hur ska man säga mörkare färg där nere? Sen så undrar jag om det är bara jag som har slemhinneveck från slidkransen som sticker ut? Hur normalt är det

Kanske bild skulle hjälpa:
https://forumbilder.com/i/r5kZ

Om det är din fitta på bilden i den andra tråden tror jag att du trollar. Var är klitoris? Är den borttagen?
Citera
2020-08-23, 17:45
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:
Jag är full medveten om att alla killar är olika gällande utseende på fittor, men är så nojig över att killar som man legat med haft en åsikt och inte vågat säga att det var avtändande..

Har perioder där jag ältar över vissa frågor som tär på mitt självförtroende och kikar jämt i tråden ”hur ser en snggg fitta ut” då börjar man såklart jämföra sig.. varför vet jag inte. Det här är inget man öppet snackar med vänner eller psykolog liksom, men ärligt talat tjejer och killar där ute, är det vanligt med rosa underliv?

Jag har pigment eller hur ska man säga mörkare färg där nere? Sen så undrar jag om det är bara jag som har slemhinneveck från slidkransen som sticker ut? Hur normalt är det

Kanske bild skulle hjälpa:
https://forumbilder.com/i/r5kZ

Må inte dåligt över det.
Den ångesten kommer att hindra dig mera än din solkyssta fladdermus om jag förstod det rätt.

Mitt ex hade liknande. Men funktion och smak var det inget konstigt med.
Jag brydde mig då inte om det.
Jag har svårt att tro att någon kille skulle tycka det var avtändande.

Lukt/Infektion kan vara avtändande däremot.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in