Citat:
Ursprungligen postat av
mannafruttii
Helt sant, inte skulle det falla in för mig och kommentera killars kuk heller.
Jag förstår bara inte varifrån tjejer får sina osäkra funderingar kring sitt kön.. det är ingen som kommenterat irl utan mer vad jag själv TROR, sen har jag ärligt talat sett alldeles för mycket porr, kan nog komma därifrån.
Ja helt rätt, men om du skulle se ett väldigt missbildad underliv under ert första sex så skulle kanske hon märka din reaktion, inte att du säger något men ansiktsmask går väl inte att dölja..?
En man som luktade väldigt illa ville ha avsugning från mig en gång, det var en stank av lik och avlopp plus en massa hår på det, han ville verkligen övertala mig och tillslut var jag tvungen och säga att det stinker, annars hade han väl tjatat ihjäl sig..
Skulle du bli arg om du var i samma sits?
Jaha, men andra här i tråden verkar ha sett den, men postade en bild under tråden "Hur ser en snygg fitta ut" och där funkar länken.
Nyfiken på vad man ska göra åt sitt huvud som spökar?
Porr är skit och skapar bara massa demoner i unga människors huvud. Det är en oerhört ytlig bransch som inte borde få finnas, lika lite som sociala medier med allt vad det innebär, borde få finnas.
Kollat på din fiffi och den ser, precis som majoriteten skriver här, helt normal ut. Var nöjd.
Sök hjälp om det inte blir bättre. Kolla upp BDD, tror du kan ha detta om det skapar stora problem i ditt vardagliga liv.
Nej, givetvis hade jag inte blivit arg då jag också förväntar mig ett rent underliv när man slickar en tjej. Det är ju ömsesidigt. Hade sagt till henne direkt eller frågat om hon kan ta en dusch först.
Vad menar du med "missbildat" underliv förresten?