2020-08-11, 15:33
Medlem
Sluta ligg runt och finn någon som älskar dig som du är istället? Som vill ha dig oavsett hur du ser ut. Folk är så jävla ytliga idag.
Citera
2020-08-12, 11:00
Medlem
Äh, har också pigment. Förstår dina tankar men är nog vansinnigt vanligt.

Fick höra av en BM en gång att pigmenten kan uppstå/förvärras av friktion, alltså av tex ridning, cykling, friktion mot underkläder etc. Med andra ord helt vanliga aktiviteter.

Det går att bleka om man nu vill det, har själv funderat i de banorna men inte brytt mig tillräckligt för att faktiskt göra det. Men då bör det göras på en klinik och inte med billiga kemikalier hemma. Ett billigare alternativ är smink tillverkat för ändamålet, typ concealer.

Om du dessutom har lite pigment i övrigt (och inte är kritvit i hår och hy) så ser det enligt mig bara passande ut, som att det ska vara lite mörkare där nere Nu spelar kanske min kvinnliga åsikt inte så stor roll, men ändå.

Du är säkert jättefin, och vi är många kvinnor som oroar oss som du! Ta hand om ditt underliv <3
Citera
2020-08-12, 12:42
Medlem
HeltKlarts avatar
Fittan på bilden är normal så problemet sitter nog högre upp? Fittan är som den är. Att hålla på och noja sig över den beror nog på bristande självkänsla. Tyvärr väldigt vanligt. Onödigt med sån där frenetisk rakning också, som om man ska in på operation eller nåt. Busken finns där av en anledning (att lufta och minska risken för besvär). En riktig man har inget problem med en naturlig och orörd fitta. Snarare tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av Skogstalibanen
Utseendet spelar stor roll iallafall för mig men jag måhända vara känslig. En fitta med ett par riktiga trollkarlsärmar i bacon som hänger ut ur härligheten likt en drakes vingar är för mig ett hinder.
Skyll på utseendet.
Svårt att nå in?
Citera
2020-08-12, 13:04
Medlem
HeltKlarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Sluta ligg runt och finn någon som älskar dig som du är istället? Som vill ha dig oavsett hur du ser ut. Folk är så jävla ytliga idag.
Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Den här tråden är symptomatisk på det du beskriver.
Citera
2020-08-12, 13:10
Bannlyst
vilket jävla 0-problem TS

tror du verkligen män resonerar så här !
nej fan , jag kan inte ha sex eller bli kär i dej för att muffen har pigment ?

ja ni kvinnor ? ibland funderar man hur ni fungerar ?
Senast redigerad av skorpionking 2020-08-12 kl. 13:12.
Citera
2020-08-12, 19:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstalibanen
En fitta med ett par riktiga trollkarlsärmar i bacon som hänger ut ur härligheten likt en drakes vingar är för mig ett hinder..

Kan det verkligen vara illa..
Citera
2020-08-13, 03:54
Medlem
fokinwichus avatar
Visa fittan
Citera
2020-08-14, 00:51
Medlem
Jag har alltså på riktigt ödslat min tid på tankar och funderingar som jag inte borde, vilka fina kommentarer jag fick här...

Så normala killar skulle aldrig ens kommentera fitta överhuvudtaget?

Man säger ju sexigt och åh vad fint men vad säger killar om det är avtändande? Håller ni det för er själva?
Det kanske inte finns fula fittor..
Citera
2020-08-14, 02:46
Medlem
Ja, du har nog ödslat lite tid i onödan för att oroa dig över det! Bättre att slappna av och njuta istället.

Det finns absolut fula fittor, men då säger man inget om det helt enkelt
Citera
2020-08-14, 06:08
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannafruttii
Jag har alltså på riktigt ödslat min tid på tankar och funderingar som jag inte borde, vilka fina kommentarer jag fick här...

Så normala killar skulle aldrig ens kommentera fitta överhuvudtaget?

Man säger ju sexigt och åh vad fint men vad säger killar om det är avtändande? Håller ni det för er själva?
Det kanske inte finns fula fittor..

Fittor likt kukar kommer i alla möjliga konstellationer. Inte skulle man som kille neka sex för att en kvinnas muff inte faller en riktigt i smaken. Viktigaste är att hygienen är bra.

Sluta oroa dig och lev livet!
Citera
2020-08-14, 06:18
Medlem
Vermillionss avatar
Vart fan är bilden!

Jag är dock rädd för att problemet sitter i ditt huvud och det är tråkigt. Men du kan göra nånting åt det.

Citera
2020-08-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DKink27
Ja, du har nog ödslat lite tid i onödan för att oroa dig över det! Bättre att slappna av och njuta istället.

Det finns absolut fula fittor, men då säger man inget om det helt enkelt

Helt sant, inte skulle det falla in för mig och kommentera killars kuk heller.

Jag förstår bara inte varifrån tjejer får sina osäkra funderingar kring sitt kön.. det är ingen som kommenterat irl utan mer vad jag själv TROR, sen har jag ärligt talat sett alldeles för mycket porr, kan nog komma därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Fittor likt kukar kommer i alla möjliga konstellationer. Inte skulle man som kille neka sex för att en kvinnas muff inte faller en riktigt i smaken. Viktigaste är att hygienen är bra.

Sluta oroa dig och lev livet!

Ja helt rätt, men om du skulle se ett väldigt missbildad underliv under ert första sex så skulle kanske hon märka din reaktion, inte att du säger något men ansiktsmask går väl inte att dölja..?

En man som luktade väldigt illa ville ha avsugning från mig en gång, det var en stank av lik och avlopp plus en massa hår på det, han ville verkligen övertala mig och tillslut var jag tvungen och säga att det stinker, annars hade han väl tjatat ihjäl sig..

Skulle du bli arg om du var i samma sits?

Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Vart fan är bilden!

Jag är dock rädd för att problemet sitter i ditt huvud och det är tråkigt. Men du kan göra nånting åt det.

Jaha, men andra här i tråden verkar ha sett den, men postade en bild under tråden "Hur ser en snygg fitta ut" och där funkar länken.

Nyfiken på vad man ska göra åt sitt huvud som spökar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in